pátek 29. března 2013

Velikonoce

Přeji čtenářkám mého blogu pěkné prožití Velikonočních svátků .


 Ikdyž nevím jestli si počasí nespletlo období a místo Velikonoc nám chce zřejmě naservírovat Vánoce,protože dopoledne u nás padaly extra velké sněhové vločky.



Ale  radost mi dělá můj amarylis.Přeji si,aby mi o Velikonocích rozkvetl a já měla  kolem sebe alespoň malý kousíček jara.


8 komentářů:

  1. Můj amaryli je v podobném stadiu jako tvůj. Nemyslím, že to stihne :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já na něj pořád mluvím,chválím ho a říkám mu ať mi rychle rozkvete,ale nevím jestli to bude co platné.Ale když nepokvete na Velikonoce tak po Velikonocích určutě :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkné velikonoce přeju:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  4. Fukčarinka - přeji pohodové Velikonoce. Mohu potvrdit vločky byli u nás opravdu MAXI. Amarylis mám na venkovní chodbě a zatím se mu do květu nechce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A jak koukám z okna tak chumelí znova :-( I já přeji pěkné zasněžené Velikonoce.

      Vymazat
  5. Vločky jsi zachytila parádně, Věrko! Než jsem se k tobě dostala, je po Velikonocích, doufám, že jsi je prožila dobře i v tom sněhovém nadělení.
    Měj se hezky! :-) Hanka

    OdpovědětVymazat
  6. Hani velikonoce byly super,protože se zároveń slavily narozeniny :-) jen ten sníh už by byýt nemusel !

    OdpovědětVymazat