neděle 7. dubna 2013

Neděle

Ráno jsem marně vyhlížela sluníčko,jenže tomu se z mráčků vykouknout vůbec nechtělo.Venku sníh,co chvíli z rachotem padá ze střech.Takové počasí mne k procházce nelákalo,proto jsem se zase dala do pečení chleba.Recept jsem už psala tady .




Radost mi udělal také můj amarylis .






Mějte se moc hezky :-)

8 komentářů:

  1. To počasí si dělá co chce.... na jedný straně republiky hluboká zima, na druhý jaro.... u nás bylo slunko celý den... asi máme protekci:-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nooo k nám má to sluníčko přijít zítra.Ale prý jen na jeden den.

      Vymazat
  2. Nádherný amarylis!Chlebíček také jedna báseň!!!Daja

    OdpovědětVymazat
  3. Chleba vypadá moc dobře, Věruško, a amarylis má nádherné květy, bodejť by ti neudělal radost. Mně zase rozkvetly dvě klívie, taky jsou pěkné.
    Zdravím tě a přejí slunečný pátek a celý víkend! :-) Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani děkuji.I já Ti přeji pěkný víkend a hlavně hodně sluníčka.

      Vymazat
  4. Fukčarinka - Věrko ani se ti nedivím, že se ti nechtělo ven. V pondělí jsi asi venku byla, nepotkaly jsme se v Hrušce u Jitřenky kolem poledne? Mě to zapálilo bohužel až jsi odešla odkud tě znám, tedy pokud jsi to byla ty.
    Amarylis ti kvete opravdu moc krásně, u nás v ulici kvetou na záhonku u jednoho domu nádherné jarní kytičky, neměla jsem sebou foťák, škoda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jooo byla jsem v Hrušce,škoda,že jsi na mne nezavolala.Já zase dneska koukala na pani s berličkama co mi šla pod oknem,tak jsem si na Tebe vzpomněla.Ale s třetího patra bych Tě nepoznala :-).Pěkný víkend!

      Vymazat