středa 21. srpna 2013

Dort

O tomto víkendu jsme byli u syna na oslavě jeho narozenin.Dárečků se mu sešlo hodně.Syn je velký fanda do aut a hlavně do Volkswagenu.Proto měl mezi dárky dort,který mu udělal snad největší radost.Jednoduchý,ale připomínající mu je koníček.Dostal jej od přítelkyně a mi to nedá-musím Vám ho taky ukázat. 


11 komentářů:

  1. Ten je povedený. Doufám, že by tak vynikající, jak vypadá.

    OdpovědětVymazat
  2. Perfektní dortík! Moje dcera nechávala dělat dětem dorty, když byli ještě malí, ale tak rozličné, vždy takové, že jim připomínaly něco, co se jim líbilo. A v té cukrárně byli opravdu dost dobrý, vše zvládli, i šachy, zvířátka a tak.

    OdpovědětVymazat
  3. Fukčarinka - Věrko dortík je přímo výstavní. Hned bych se zakousla. Pobavila jsi mě s tím přelivem, doufám, že to nebylo u Kosmu, tam poradí a ví.
    Tak mě ta sovička pískala zrovna pod oknem. To bylo spaní, byly jednu dobu mršky ukryty tady u nás zezadu mototechny. Pak se přestěhovaly dál až skoro k autobusovému mezi paneláky. Tož pak budily další část našeho města.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti bylo v Permonu v té nové drogérii nahoře.Už jsem tam od té doby byla víckrát a tu "úžasnou" prodavačku jsem tam už neviděla. :-)

      Vymazat
    2. Fukčarinka - Věrko to ani nevím, že tam ta drogerie je.

      Vymazat
  4. Dort je bezvadně udělaný a bez pochyb byl i dobrý! Dobrý den,nevím,jestli jsem na těchto stránkách už byla,ale pokud ne,určitě se na ně vrátím :-) Krásný den :-)Alena

    OdpovědětVymazat
  5. Dort je parádní, Věrko. Pokud ho vyráběla synova přítelkyně, tak ať se jí syn drží, je to holka šikovná! ;-)

    OdpovědětVymazat