neděle 10. března 2013

Mé hubnutí

Do 25 let jsem byla hubená 53 kg 162 cm.Mému nastávajícímu se to tenkrát nelíbilo.Takže jsem do svatby 5 kg přibrala.Pak přišlo první dítě,druhé a najednou váha se pohybovala kolem 100 kg.Červenám se,když to tady píši,ale je to tak.



Čekala jsem kdy začne manžel kvůli mé váze remcat .Ale on nic.Já si v duchu říkala: však jsi chtěl abych přibrala.Jenže já se svou váhou spokojena nebyla.Stále jsem si říkala - měla bych zhubnou...Ale dala jsem si na čas.Až když mi na dveře klepala 50sátka.Tenkrát jsem zhubla 10 kg a byla jsem radostí bez sebe.Asi po 2 letech od hubnutí se mi stal úraz,naštípla jsem si obratel v páteří a v nemocnici mne zašněrovali do korzetu.Tudíš jsem přišla o veškerý pohyb a váha zase vyletěla k té nešťastné stovce.Mé druhé hubnutí se odehrálo před 3 lety.To už jsem si vzala na pomoc moc šikovnou paní doktorku.během roku jsem zhubla 18 kg. Ze 102 kg jsem zhubla na 84.A zase jsem měla radost převelikou.Jenomže jsem odešla do důchodu,žádné brzké ranní vstávání a žádné stresy s práce.Nastala domácí pohodička a než jsem se vzpamatovala váha ukazovala o 8 kg víc.Takže místo -18 kg mám -10 kg. Jenže jsem se vzpamatovala,upravila jsem si jídelníček,začala cvičit v tělocvičně i doma a přibírání se zastavilo.Těch -10 kg si teď držím,ale přece jen bych chtěla zhubnou víc.
Naplánovala jsem si více pohybu.Cvičit chci 2x týdně .Teď chodím do tělocvičny na cvičení s lektorkou a chci příští týden přidat cvičení ve fitku na těhle cvičicích strojích nebo raději napsat křesílcích? Je jich celkem 6. Fitko mám hned pod barákem.




   Ktomu přidám dlouhé procházky-vždyť už je venku hezky.Přiznám se cvičení doma mě nebaví,maximálně tak 5-10 min ranní rozcvička.Budu si hlídat jídelníček dle rad paní doktorky z minulého hubnutí.Nejhorší bude omezit sladkosti.Nijak to hrotit nebudu,ale pokud půjde váha dolů budu jen ráda.

Fotky jsou staženy z netu.

13 komentářů:

  1. Fukčarinka - Věrko to jsou parádní křesílka, nejsou až moc mučící. Nebudou pak cvičenky skučící? Ne, vím, že me, nic se nemá přehánět. S váhou bojujeme asi všechny, vím jsou případy kdy jsou ženy pravý opak a také se trápí. Na rozdíl od nás ne a ne přibrat.

    OdpovědětVymazat
  2. Fukčarinka - no můj komentík vypadl a nebo zapadl, každopádně tu není. Psala jsem, že ty křesla snad nejsou mučící a cvičenky na nich snad kňučící. A také, že občas mají ženy opačný problém - nemohou přibrat. Teda můj problém to není, jsem také kus ženské .....

    OdpovědětVymazat
  3. Fukčarinka - tak a jsem tu dvakrát ....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ty křesílka půjdu obhlídnout ve čt nebo pa. Pak napíši jestli budu mít sílu na ně chodit nebo mne to po jedné návštěve položí .-

      Vymazat
  4. Hmm, křesílka vypadají pohodlně:-))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že jo? Ale jsem zvědavá jestli to budu tvrdit i po cvičení :-)

      Vymazat
  5. Já tě obdivuji,že dokážeš bojovat !!!!Jsi bezva !!!!Já jaksi nemám motivaci i když DR.říká ,že musím!Cvičit mě absolutně nebaví ,jen plavat a jezdit na kole ale neženu se nikam,jen sama na procházku s pejskem..držím pěsti!Daja

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji.Mně cvičení baví.Zato nemám kolo a plavat neumím což je škoda.

      Vymazat
  6. Moje nej kamarádka zhubla 30kg úpravou stravy a hlavně cvičení. Najala si trenéra, který i umí jídelníček. Je šťastná a sladké jí nic neříká. Občas zhřeší, ale ví jak a kdy. Je to super a nyní se 70kg vyrážíme na nákupy šatů a ne jen doplňků, když měla 100kg. Myslím, že míří na konečných 65kg.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je Marti pro mne velké povzbuzení! V tom fitku právě taky mají něco na podporu hubnutí.Trenéra,poradkyni...to musím teprve zjistit.

      Vymazat
  7. Věrko, obdivuji tě a držím palce. Taky bych potřebovala shodit aspoň 10 kilo, jenže to nehrozí. Pořád něco peču a ochutnávám.
    Měj se hezky a nepřeháněj to ve fitku! ;-)
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jooo Hani to pečení a ochutnávání je i můj velký problém :-) jednou přijedou děti,podruhé honí mlsná manžela ...

      Vymazat
  8. Podle fotky v profilu bych ti tu váhu nikdy nehádala, i když je to jen portrét. Držím palce.

    OdpovědětVymazat