pátek 6. září 2013

Kmínové dalamánky

Takže se u nás zase peklo.Nejraději peču buchty s kynutého těsta,ale jelikož z toho pečení pak kyne i má postava omezila jsem pečení sladkých buchet a začala dělat chléb a různé rohlíky.Dneska přišly na řadu kmínové dalamánky.Recept má odsud.










Sotva jsem vytáhla plech s trouby už jsem měla za zády manžela s talířkem.Prý mu to nádherně voní,prý musí hned ochutnat.No hned jsem ho usměrnila. Ještě nemám nafoceno! Chutnaly doopravdy výborně,určitě budu péct vícekrát.Na www.mamincinyrecepty.cz koukám často a už jsem  z nich hodně receptů vyzkoušela a všechny chutnaly.

12 komentářů:

  1. Hmm, voní až sem, to se manželovi nedivím:-))))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. Ty vypadají lépe než od profíka. Určitě dobrota. Hned bych si dala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak do profíka miMarti hooodně chybí :-) ale chutnaly !

      Vymazat
  3. Moje postava taky utěšeně kyne, Věrko, protože jsem ještě sladké pečení neomezila. Zrovna dneska jsem upekla tři plechy koláčů s povidly.
    Tvoje dalamánky vypadají jedna radost, měla bych taky nějaké vyrobit, už se na to chystám hodně dlouho. "Maminka Lenka" má na svých stránkách spoustu skvělých receptů, tam si vybere každý.
    Přeji ti krásný slunečný víkend! :-) Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani myslím,že pečení sladkých buchet zase příjde na řadu,když jsem koukla na Tvé recepty :-)

      Vymazat
  4. Ty ale vypadají lákavě, určitě i tak chutnaly! Jsi profík, cosi mne láká, abych to vyzkoušela, uvidím, ale teď bych si dala.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Věruško,dalamánky máš nádherné,moc se Ti povedly!!!Ty maminčiny recepty se mi také osvěčily, ale jsem raděj když něco vidím u svých oblíbených blogerek ,jako třeba u Tebe! Daja.

    OdpovědětVymazat
  6. Dalamánky.. to jsem si krásně zavzpomínala, přesně takové dělala má babička, ale bohužel recept mi nezanechala, takže s velkou radostí zkusím tyhle! :) Vypadají opravdu úžasně :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ty jsou perfektní, já pečivo pekla jen jednou a moc mi chutnalo, taky mám na blogu recept :)

    OdpovědětVymazat