středa 20. března 2013

Avene-Zjemňující krém pro intolerantní pleť

Mám velmi přecitlivělou pleť a kosmetiku si musím pečlivě vybírat.Kožní mi radila kupovat krémy z La Roche Posay.Napsala jsem si o vzorečky,ale žádný mi nesednul.Cítila jsem pnutí a pálení.Pak mi naše šikovná lékárnice poradila krém z Avene pro intolerantní pleť.A to byla trefa do černého.Krém byl speciálně vytvořen pro potřeby vrozené přecitlivěné pokožky.Neobsahuje žádné látky (parfémy, barviva), které by mohly podráždění kůže způsobit.Je to jediný krém,který na obličej mohu použít.Pleť nepne,nepálí a  je zjednocena do stejného odstínu,červená místa zmizely! Používám jej jako denní krém,ale může se použít i jako noční.


Má zvláštní víčko ,které je vyklápěcí a otvor pro vytlačení krému je úplně zakrytý, aby se do krému nemohla dostat infekce.


Po prvním zmáčknutí tuby s krémem vyjede s víčka nejdřív vysouvací kolečko.


A až po dalším zmáčknutí vyjede s tuby krém.


K tomu vymáčkávání krému je třeba trošku síly a když to neodhadnu,krému vyjede víc než je zapotřebí.Ale to je jediná nevýhoda.
Jsem moc ráda,že jsem krém v lékárně našla a mohu pleť mazat bez toho,abych chodila flekatá.
Krém je 50 ml a kupuji jej v lékárně za 513 kc.

6 komentářů:

  1. Taky mě skoro všechny krémy štípou....zakotvila jsem u Ryoru - buď amaranthový nebo s přírodními oleji nebo s mořskými řasami. Velmi mi vyhovují a stojí pětinu toho, s kterým máš dobrou zkušenost ty. Určitě je fajn, ale drahý.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano i na mně je drahý.Bohužel jediný krém ,který mne nepálí.Pak sice mohu používat Lipobasi Repair,také z lékárny ,ale je hodně hutný a mastný,takže používám na noc.Cena kolem 150 kc nebo mini balení kolem 50 kc.Hezky mi vyhlazuje vrásky,ale jako denní se používat nedá.Ryory jsem vyzkoušela,ale taky mi nedělaly dobrotu.

      Vymazat
  2. Fukčarinka - občas je opravdu svízelné najít ten správný krém. Já chodím do kosmetiky u Kosmu Věrko, dolů po schodech v rohu u zeleniny. Slečna kosmetička je opravdu dobrá, pracuje s kosmetikou, kde jde ušít kosmetiku na míru. Zkus se tam zajít podívat, třeba by ti vyhovovala. Klidně se odvolej na mě - Bajerová.

    OdpovědětVymazat