čtvrtek 2. dubna 2015

Moje trampoty s barvením vlasů

Vlasy už barvím dlouhá léta. Zpočátku to byla touha vypadat hezky,ale nyní už je to nutnost-vlasy šediví. Mou oblíbenou značkou barvy na vlasy je od počátku drogérkový Loreál. Úplně první to byl Loreál Féria Champagne 8.13-perfektní odstín,kdyby jej nevyřadili tak se snad s ním barvím dodnes. Jenže vyřadili a tak jsem začala hledat odstín jiný. Jenže jak jsem na netu četla články a diskuze o barvení dozvídala jsem se jak jsou drogérkové barvy špatné a ty profi super. Máme u nás  Kadeřnické potřeby a tak jsem je jednoho dne navštívila. Chtěla jsem dopřát svým vlasům kvalitní barvu a trošku je rozmazlit.Je to obchůdek malinký a měli na výběr jen 3 značky profi barev. Vyzkoušela jsem je všechny a nakonec zůstala u Echosline - italská barva s obsahen včelího vosku a vitamínu C.



 Barvila jsem se rok a půl jenže pořád jsem nemohla přijít na ten správný odstín. U Loreálu jsem používala barvy č 8 a u  Echosline jsem měla 9 a pořád místo tmavší blond byly vlasy hnědé. No kdyby jenom hnědé,ale vlasy chytaly takový teplý nazlátlý  ton a na sluníčku jsem byla dokonalá zrzka.To jsem nechtěla,zrz mi nesluší. Já chci mít vlasy buď tmavší blond nebo studenou světle hnědou.



 Barvím se co 5-6 týdnů,po nabarvení byla barva jakžtakž,ale když se trošku vymyla trápila jsem se jako zrzka. A navíc se mi vlasy zdály jako bez života. Splihlé a bez lesku.Až tomu udělala konec má kadeřnice. Já se  chodím stříhat ke kadeřnici co je pánská,takže s barvením mi moc neporadí.Ale jednou, když jsem se u ní byla stříhat zeptala se mne co dělám s vlasama ,že je mám strašně suché.Co prý jsem za péči změnila.A došly jsme k tomu,že mi barva Echosline vlasy hodně vysušuje.Byla jsem zklamaná,protože jsem chtěla svým vlasům dopřát luxus profi barvy a místo toho jsem jim ublížila. Mám odstín co jde do zrz a ještě vysušené vlasy! Takže jsem s profi barvou skončila. Ale co teď? Chtěla jsem se vrátit k Loreálu.V drogérií byl ale tak mizerný výběr! Když se kouknu na zahraniční stránky Loreálu mají tam tolik nádherných odstínů! Jen u nás je to bída. Další možnnost je navštívit kadeřnictví a dát si s barvou poradit.Když jsem vdávala dceru byla jsem u kadeřnice na melíru,slušel mi,ale já ho nechala vyrůst.Možná se k němu i vrátím...

8 komentářů:

  1. To je krásná barva a nádherné vlasy....i přes všechny ty trampoty.

    Přeji veselé Velikonoce!

    OdpovědětVymazat
  2. Já už se barvím jenom doma. Několikrát jsem to nechala na kadeřnici a měla jsem vlasy buď spálené melírem, nebo jsem měla šedomyší hnědou, která je tady u nás vidět na každém druhém, a to tam míchala několik docela hezkých barev dohromady. Taky si říkám, že bych jim měla dopřát něco lepšího, ale prostě se mi ty profesionální barvy nelíbí
    Markéta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se barvila léta letoucí taky jen doma.Ale pak mi drogérkový Loreál vyřadil můj milovný odstín a šlo to s vlasy s kopce :(

      Vymazat
  3. Taky se léta barvím, doma sama. Občas se netrefím. Po poradě s kadeřnicí vím, že si nesmím dávat nic s plavým odstínem, protože se mi to vybarví do šediva. Jako když na mě bouchnou kamna, jak řekl můj manžel :( Nezbude než trochu zkoušet a zkoušet a schovat si v případě úspěchu vzorek z krabičky na příští nákup.

    OdpovědětVymazat
  4. Taky se léta barvím, doma sama. Občas se netrefím. Po poradě s kadeřnicí vím, že si nesmím dávat nic s plavým odstínem, protože se mi to vybarví do šediva. Jako když na mě bouchnou kamna, jak řekl můj manžel :( Nezbude než trochu zkoušet a zkoušet a schovat si v případě úspěchu vzorek z krabičky na příští nákup.

    OdpovědětVymazat