čtvrtek 30. ledna 2014

Můj krém - všelék

Mám velmi intolerantní pleť a málokterý pleťový krém mohu používat. Spíš bych měla napsat,že žádný krém mi nedělá dobře. Ze všech,co jsem zkoušela mi pleť pnula,červenala,pálila a vyhazovaly se mi fleky. Až jednou,už je to pár let, mi kosmetička v internetové poradně poradila krém z lékárny Lipobase Repair. Zase další vyhozené peníze-pomyslela jsem si. Nicméně jsem se šla do lékárny na krém podívat. Byla jsem mile překvapena,když mi lékárnice nabídla na vyzkoušení malou tubičku krému o váze 8 gr v ceně  kolem 50 kc. Takže žádná velká vyhozená částka v případě,že by krém nesednul. Toto balení krému jsem si koupila poprvé a naposled. Proč? Protože byl úúúžasný! Příště jsem si už koupila větší balení 30 gr za 155 kc a kupuji jej dodnes.

Výrobce o krému píše: LIPOBASE Repair cream je krém určený k péči o středně suchou až velmi suchou pokožku. Pomáhá obnovovat, chránit a udržovat správnou funkci kožní bariéry. Dodává pokožce tukové látky, které sama vytváří až několik dní. Krém má rychlé a zároveň dlouhotrvající účinky. Nedráždí. Neobsahuje barviva, konzervační látky ani parfém.

Krém je hutnější konzistence a je dost mastný-jenže já zřejmě takový potřebuji.Krém používám denně na noc a jak se přiblíží podzim,v bytech se začne topit a pokožka je suchší,používám malinké množství krému i přes den. Taky si s ním mažu suché ruce i paty a používám jako tělový krém. Ale ještě v jednom případě bych se bez něj neobešla. Při pečení,jak koukám do trouby, jde z ní horký vzduch,okamžitě jsem po obličeji rudá. Taky při vaření z hrnců stoupající pára mi dělá na puse neplechu. Takže vždy před vařením nebo pečením si obličej krémem mírně natřu a mám klid. A hlavně musím napsat,že mi krém v začátku používání vyhladil vrásky. Né že bych teď žádné neměla,ale je jich míń. Jsem vděčná neznámé kosmetičce z netu že mi tak dobře poradila,když kožní lékařka poradit nedokázala. Jen škoda,že se neprodává ve větším balení.  Ikdyž i ta 30 gr tuba vydrží dlouho,krému je třeba malinko. Pokud máte citlivou,intolerantní pleť tak krém vyzkoušejte. Já bych se bez něj neobešla.









12 komentářů:

  1. Bohu díky za internet, Věruško, tam se člověk dozví věcí! Já osobně krémy moc nepoužívám, ale mohla bych tuhle značku doporučit tchýni, ta má pořád nějaké problémy.
    Měj se hezky! :-) Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani taky hledám veškeré informace nejdřív na netu.

      Vymazat
  2. Hmm, to já bych potřebovala opak, mám mastnou pleť:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ajko já také zrovna nemám suchou pleť,ale tenhle krém mi výborně vyhladil vrásky!

      Vymazat
  3. To zní skvěle. Líbil by se mi moc na ruce. Prima tip!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti používám jej i na ruce.Stačí malinko a pořádně rozetřít.

      Vymazat
    2. No, to je dobře, že jsi našla, s čím jsi spokojená. Já už mám řadu let taky jeden krém na můj čumáček, nesnesu hlavně ty mastné těžké krémy. Tak mám lehký a vyhovující. To je vždy dost důležité.

      Vymazat
    3. Ale dá to fušku najít krém co sedne,že jo?

      Vymazat
  4. Ahoj Věrko, vidím na fotkách "známou krémovou tvář". Tenhle krém totiž používá můj muž, už dlouho. Má totiž problémy s extrémně suchou kůží na rukách, která praská a L. R. pěkně hydratuje a léčí. Udělala jsi mi radost, že jsi ho tu zmínila, myslím, že může spoustě lidem pomoct s jejich potížemi.
    Měj se krásně, pa pa.
    Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Vivi jsem ráda,že jsme spokojené se stejnými věcmi.U mě na poličce zase už stojí bílý lak co zmiňuješ v článku.Zítra bude poprvé v akci :)

      Vymazat
  5. Fukčarinka - Věrko je dobré si krém napřed vyzkoušet a ty jsi měla tu možnost zakoupit menší balení. Chválihodné ze stran výrobce. Cenově je také přijatelný.

    OdpovědětVymazat
  6. Ano,výrobce zasluhuje za malé vzorečkové balení doopravdy pochvalu.

    OdpovědětVymazat