neděle 28. září 2014

Kokosové kynuté věnečky

Tento jednoduchý a přesto výborný recept jsem našla ve svých oblíbených Maminčiných receptech.

Tohle budete potřebovat:
těsto: 500 g polohrubé mouky, 200 ml mléka, 80 g krystalového cukru, 2 špetky soli, 30 g čerstvého   droždí, 2 vejce, 50 g změklého másla
náplň: 200 g kokosu, 150 g moučkového cukru, 60 g změklého másla, 2 vejce
na potření 2 lžíce másla a 2 lžíce rumu

Pekla jsem věnečky poprvé,proto jsem si zadělala těsto jen z poloviční dávky. Je to klasické kynuté těsto plněné kokosovou náplní.Pro mně byla náplň až moc sladká a také  bych příště věnečky udělala menší.Krásně mi to v kuchyni vonělo kokosem,jako o vánocích!












Prosím,nabídněte si.Jdu Vám ještě uvařit kávu.

15 komentářů:

  1. Hmm ... děláš mi chutě ... fakt že jo:-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ajko když kouknu na Tvůj blog chutě mě honí taky :)

      Vymazat
  2. Krásný výsledek! Hned bych se zakousla. Příjemný recept.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A hlavně jednoduchý recept na to jak nám to chutnalo :)

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. A což teprve kdyby šly do blogu vkládat vůně :) !

      Vymazat
  4. Jo, taky bych si dala. A jak jsi to plnila a pak točila? To jsi nenapsala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Libuško když rozklikneš v mém článku odkaz Maminčiných receptů dostaneš se na fotky.Já bych to tak hezky nevyfotila.

      Vymazat
  5. Kombinácia týchto venčekov a kávy, to by som si dala povedať každý deň :)

    OdpovědětVymazat
  6. Teda to vypadá báječně, hned bych si dala :)

    OdpovědětVymazat
  7. Věrko, děkuji za návštěvu a jdu ochutnat věnečky. Recept mě zaujal a určitě brzy vyzkouším. Pěkný den.

    OdpovědětVymazat
  8. Fukčarinka - Věrko postup jsem si rozklikla a zlákalo mě to ještě více . Kokos máme rádi, tak vyzkouším.

    OdpovědětVymazat
  9. Nádhera, náhodou to voní až sem....

    OdpovědětVymazat
  10. Vypadají krásně...Hned bych si dala.

    OdpovědětVymazat