čtvrtek 9. srpna 2012

Barvení vlasů

Tak  mne čeká barvení vlasů.Barvím sama doma,co 6 týdnů.Dřív jsem chodila ke kadeřnici.Barvila Wellou,jenže se nějak nemohla strefit do mnou požadovaného odstínu-tmavší přírodní blond bez jakýchkoliv odlesků.Odcházela jsem vždy s pěknou barvičkou-nooo ona vypadala hezky pod zářivkama v kadeřnictví! Když jsem na ní pak koukla na denním světle už jsem v tom viděla zlatavý odlesk a po pár umytích mé vlasy šly do zrz.Kadeřnice mi vysvětlovala,že mám ve vlasech hodně červených pigmentu a tak barvičky míchala...míchala...a míchala,až mne to přestalo bavit a začala jsem barvit doma.Vyzkoušela jsem hodně značek.Palette,Velaton,Garniér  i vychvalovaný Casting.Jenže všechny barvy mi vlasy zjemňovaly,vysušovaly a  vlasy elektizovaly.Až jsem se dostala k barvám z Loreálu.První byla Loreál Féria 8.13 Champagne.Dodnes mi je líto,že jí vyřadili.Teď jsem používala různé odstíny s Loreál Preference a Loreál Excelence začínající č. 8.Vlasy jsou po nich nejlepší jaké jsem kdy měla.Jenže nemají přírodní blond č 8.takže jsem slevila a koupila znovu Garniér 8.0 No jenže znovu vlasy jemné,vysušené.Ale barvu vlasů mi každý chválil.JMé vlasy si však vydobyly návrat k Loreálu.Ten odstín 8.0 sice má,ale nedováží se k nám.Takže budu barvu poprvé míchat.
Koupila jsem si Loreál Excelence 7.0 což je na mé vlasy tmavé



A Loreál Excellence 9.0


No a smícháním těch dvou barev bych ráda dostala přírodní blond 8.0 Jen prozatím váhám zda barvy smíchat půl na půl.Barvy mi chytají dost tmavo.Spíš dám 2/3 světlejší a pouze 1/3 tmavší.Nebo poradíte jiný poměr barev? Pokud se barvení povede dám tady za nějaký čas foto z výsledkem.

10 komentářů:

  1. Taky se barvím a už hodně dlouho. Dřív jsem oživovala a módně tónovala vlasy v tnavších odstínek, ale posledních pár let jsem ustoupila začínajícím šedinám a hodila se do blond, kde nejsou hned tak patrné vlasové odrosty. S mícháním barev nemám zkušennosti, kupuji si Palette v odstínu "Zvlášť popelavě plavý", protože nemám ráda žluté zabarvení. ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já také nemám ráda různé odlesky,raději přírodní odstíny.Tak jsem zvědava co smícháním vznikne :-)

      Vymazat
  2. Já občas jen tónuji, ale naprosto chápu, že jste se začala barvit doma. Asi před dvěma lety jsem se nechala v salonu u Šuly za 2 tis. nabarvit a dodnes mám na vlasech světlejší pruh, ale už brzy půjde ostříhat :-)

    Připojuji se k vašemu blogu, protože zde máte různé příspěvky a to je zábavné. Jestli chcete, připojte se k mému http://www.elegant40.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jsem se právě stala Vašim stálým čtenářem,ale jinak Váš blok už sleduji dávno :-)

      Vymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Myslím si, že tímto mícháním, jak jsem vám radila, docílíte požadovaného odstínu. Ale zapoměla jsem dodat, že pokud na vlasech máte nějakou barvu, zkrátka je nemáte přírodní, nikdy se nedočkáte přesně stejného odstínu jako uvádí výrobce na krabičce. Ale to vy jistě víte. =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mi je jen líto,že se k nám nedováží barva z Loreálu 8.0 protože se vyrábí ,jen u nás není k sehnání.

      Vymazat
  5. Barvení? Já jsem se nikdy dřív nebarvila, pak jak začal být moderní melír, tak jsem melírovala, ale vždy u kadeřnice. Pak toho moje vlasy asi měly dost a začaly krepatět. Jen chci říct, že mám hodně jemné vlasy a tak mi takhle jednou asi před 1 - 1,5 rokem navrhla moje kadeřnice, že mne bude barvit. Pravda je, že taky cosi míchá, že nemám vždy úplně stejný odstín, ale byla jsem vždy černá, teď jsem asi kaštan či co, tak nemusím tak často na barvu. Vydrží mi tak 2 - 3 měsíce bez velkého rozdílu. Přeji, ať to vyjde!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já barvím co 6-8 týdnů.To barvení prý vlasům tolik nevadí jako melir. :-)

      Vymazat
  6. Barvu blond 7.0 bych brala taky, možná to risknu a nabarvím se doma, už mě má blond přestává bavit:-)

    OdpovědětVymazat