sobota 4. srpna 2012

Chlupatí kamarádi

Moc ráda se starám kytičky,které mám v bytě.A že jich je ! Ke kaktusům jsem ale nikdy netíhla,jenže jsem je dostala dárkem,tak je mám.A když už je mám,starám se o ně s láskou tak jako o ostatní květinky.V létě se vyhřívají venku na parapetu jižního okna a  zimě zase kralují na nejchladnějším místě v bytě.A takhle se mi odměňují nádhernými květy.Jen mne mrzí,že vlastně ani nevím jaký je to druh.








15 komentářů:

  1. No opravdu, nádherně Ti kvetou... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky.Ještě mám jeden,ale tomu se do kvetení letos nechce.

      Vymazat
  2. To jsou nádherné květy! Moc se mi líbí květy kaktusů, ale jsou dost náročné na pěstování. Ty jsi mi poradila, ale já Ti to oplatit nemohu. Škoda, ale určitě se někdo najde. Tak ať se kaktusům daří!

    OdpovědětVymazat
  3. Fukčarinka - Krásné květy, určitě se o ně dobře staráš a tak se takto odměňují. Názvy neznám, snad ve vyhledávači v googlu by se dalo zjistit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mi to ale ani moc nevadí,že neznám názvy.Hlavně jak kvetou !

      Vymazat
  4. Věruško, kaktusy máš nádherné, květy mají překrásné barvy. Je vidět, že se o ně opravdu dobře staráš. Jsou to mamilárie, pokud bys chtěla vědět něco bližšího, mrkni třeba sem: http://cs.wikipedia.org/wiki/Mamil%C3%A1rie
    Zdraví tě Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. kaktus je naozaj krásny :)

    OdpovědětVymazat
  6. Původně jsem si myslela, že u tebe uvidím nějaké chlupaté domácí mazlíčky. I když oni jsou i toto mazlíčci a když ne, ti čtyřnozí. :-D Jsi moc šikovná pěstitelka, kaktusy jsou překrásné!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jooo chlupatého čtyřnohého kamaráda jsem měla taky.Ale už odešel do psího nebíčka :-(

      Vymazat
  7. To jsou nádherné kaktusy. Mně nikdy nevydržely. To obdivuju.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já je mám jen proto,že jsem je dostala dárkem :-)

      Vymazat
  8. Věrko, tvoji kamarádi ti krásně kvetou. :-)

    OdpovědětVymazat