úterý 18. září 2012

Choděbuz-Rybí dům

Byla pošmourná neděle,na obloze se honily mraky a občas i pršelo,přesto jsme s rodinkou vyrazili na výlet do Chotěbuzi.Rybí dům je velká bezbariérová budova ,ve které jsou obrovská akvária s rybami,želvičkami,které hlídá na kameni sedící vodník :-) Obří akvária mají obsah 300 000 litrů vody, kde se nacházejí ryby z našich řek a rybníků, např. kapr, štika, sumec (albín), jeseter, lín, karas, bolen, amur, parmičky, slunka obecná, cejn aj. Kromě těchto 5 obřích akvárií tam jsou také malá akvária o obsahu 150 až 700 litrů, ve kterých najdete méně známé druhy akvarijních rybek. Vevnitř se sice v fotit mohlo,ale jen bez blesku,což můj mobil nezvládl.Proto mám jen pár fotek z venku.Vedle Rybího domu teče potůček,ve kterém si můžete vlastnoručně nalovit rybky a pak koupit.Mám rybky ráda,proto jsem lákala manžela a syna ať něco uloví.No neměli se k tomu,tak jsem si řekla,že si tedy ulovím rybičky sama.Vedle byl stánek na zapůjčení udice.Hrdě jsem k němu vyrazila.Jenže ... k udici dávali i kbelík, paličku a ulovenou rybku bych si musela paličkou sama bacit.A to já kdepák :-) takže jsem to vzdala i já.V Rybím domě je prodejna živých ryb.Vyrazili jsme alespoň k ní.Na dveřích nás uvítala cedule: V neděli zavřeno! Tak jsme odjížděli domů sice bez rybiček,ale s dobrým pocitem s pěkného výletu.








10 komentářů:

  1. Děkuju za krásné toulání ;-), za moc milý virtuální výlet.
    Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není zač :-) byl to moc hezký výlet i ve skutečnosti.Dům je v malém údolíčku obklopený lesy.

      Vymazat
  2. Fukčarinka - Věrko nebudeš věřit, ale tu neděli jsme tam byli také a to kolem 16. 30h s malým vnukem Ondráškem. To je náhoda viď? Já seděla venku na lavičce u toho jezírka, koukala na rozkvetlé lekníny. Manžel šel s malým na akvárka, já tam už jednou byla. Chystám tam výlet našeho STP příští rok a tak si říkám, že se tam podívám až pak. Jak jsem tam byla s vnuky poprvé tak jsem fotila, tu neděli jsem nechala foťák doma.
    Večer pak byl námět na pohádku o rybičkách, malý otevíral pusinu jako ryba až únavou usnul. Moc zdravím a přeji pohodový víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak my tam byli dřív,tak kolem 13.30. Škoda Maruško mohli jsme se tam potkat.Já tyhle krátké výlety mám skoro raději než několikadenní dovolené :-)

      Vymazat
  3. Fukčarinka - No však není všem dnům konec, my jeli až se malý vyspal. Víš, že 2. 10. 2012 se koná v našem městě pochod Seniorů? Bývá to každým rokem a je to moc prima, naše STP ti mobilnější vyráží také a to odjezd z UAN směr Datyně - "SOSÁK" a odtud se jde 3,5km pěšo (mě jistí můj muž, to kdybych volala SOS).Dojde se do restaurace Na Statku, kde nám pracovnice Magistrátu připraví čaj a párky, zazpíváme si s hudbou a náš STP se pak vrací do CVA na úterní klub. Jak chceš můžeš se Věrko přidat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to vypadá Maruško zajímavě,jenže nevím jestli bych to ušla :-( před léty jsem měla prasklé obratle v páteři a od té doby moc toho neujdu.Ale je fakt,že o nějakém klubu seniorů jsem uvažovala...ráda cvičím :-).

      Vymazat
  4. O "rybím domě" v Chotěbuzi jsme vůbec neměla tušení! No, abych pravdu řekla, nevěděla jsem ani, že je někde nějaká Chotěbuz. V každém případě je to zajímavý tip na výlet, Věrko!
    Zdravím tě a přeji krásný prodloužený víkend. :-) Hanka

    OdpovědětVymazat