neděle 17. března 2013

Cvičící křesílka EasyTone v akci

Dala jsem si za úkol, v rámci zhubnutí pár kil,přidat trošku pohybu na víc.Na cvičení s lektorkou už chodím od loňského roku,ale jedno cvičení týdně na hubnutí nestačí.Proto jsem si   přidala cvičení na EasyTone.Fitko mám pod barákem,cvičení zabere půl hodiny,takže žádný velký nárok na čas.Ve čtvrtek jsem si konečně dodala odvahu,ikdyž fitko je blízko ,nikdy jsem v něm ještě nebyla.Zbalila jsem si věci potřebné na cvičení a s bušícím srdíčkem vyrazila poprvé směrem k fitku.Byla ve mně opravdu malá dušička,nejraději bych poprosila nějakou kamarádku aby šla se mnou.No žádná cvičení neholduje.Takže jsem na dveře fitka zaklepala sama.Na recepci se mne ujala šikovná paní instruktorka.Ukázala mi kde mají šatny,převlékla jsem se do cvičebního a šla na to :-) !
Na netu jsem se dočetla,že: Šest  rekondičních křesel Easytone anglické firmy Shapemaster spojuje hlavní přínosy konvenčního cvičení, pasivních a kardiovaskulárních (aerobních) strojů v jedinečný celek, který dává možnost cvičit všem bez ohledu na fyzickou kondici a v rámci svého funkčního rozsahu pohybu. Zařízení Easytone procvičují regulovatelnou rychlostí jednotlivé svalové skupiny a zároveň pozitivně působí na kardiorespirační systém, jedná se tak o velmi účinnou metodu spalování tuku, odstraňování celulitidy a tvarování postavy.
Křesílek je 6,každé procvičuje jinou svalovou skupinu.Na křesle jsou různá hejbatka pro ruce,nohy a je načasováno na 5 min,pak se jde na další.Posadila jsem se na první křesílko a pod dohledem instruktorky jsem začala cvičit.Moc jsem se podivila,když instruktorka křeslo zapla a ono se začalo samo hýbat.A co budu dělat já,když se mnou křeslo cvičí samo,napadlo mne.Ale instruktorka hned začala vysvětlovat, že musím cvičit rychleji než to křeslo se mnou a tím budou svaly pracovat tak jak mají.Bylo tam 10 stupňů obtížnosti.Já jsem dostala  7,nejtěžší je 1.No půl hodiny uběhlo jak voda a vůbec se mi s fitka nechtělo domů.Ani se mi nesplnily obavy,že mne bude vše bolet.Jen ruce jsem trošku cítila.Příští týden půjdu do fitka znovu.Ale s jedním rozdílem-už mi nebude bušit srdíčko,ale budu se na cvičení těšit!


Foto staženo z netu

1 komentář:

  1. Fukčarinka - konečně jsem vypátrala jak bylo Věrko ve Fitku.

    OdpovědětVymazat