úterý 30. dubna 2013

Alverde-Tělové máslo s vanilkou a mandarinkou

Pamětliva slov alergoložky,že si mám kupovat kosmetiku bez konzervantů, jsem si koupila na svou poměrně suchou pokožku Tělové máslo s vanilkou a mandarinkou.Alverde je přírodní kosmetika,takže zaručuje požadavky alergoložky.








Výrobce uvádí:Kvalitní bambucké máslo s extraktem z pomerančové kůry poskytuje velmi suché a citlivé pokožce intenzivní vlhkost a zanechává jí jemnou a sametově hebkou.Neobsahuje syntetické vonné,barvící a konzervační látky.Dermatologicky testováno.

Moje zkušenost: Máslo je baleno  v bílé krabiččce o obsahu 200 ml s oranžovým šroubovacím víčkem.Je trošku tužší konzistence,ale velice dobře se roztírá.Vůně je pro mně příjemná,voní doopravdy po mandarinkách. Mazala jsem se máslem po celém těle.Pokožka byla vláčná,hydratovaná.Jenže já mám pokožku hodně suchou takže hydratace moc dlouho nevydržela.Hlavně paže jsem se musela mazat víckrát denně.Což je v rozporu s tím co výrobce uvádí.Hodnotila bych máslo jako průměr,ale kdo má pokožku normální,né vysušenou,bude spokojený.

Máslo jsem koupila v DM drogerii v akci za 55 kc.

8 komentářů:

  1. Mám moc ráda Alverde a zatím mě od téhle značky snad nic nezklamalo. Tohle máslíčko vyzkouším a uvidím, jak bude působit na mé pokožce. Článek super. ♥
    Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě vyzkoušej.Koupila jsem ho ale ve velké slevě,tak snad to nebyl doprodej.Myslím si,že i ostatní másla od Alverde jsou dobrá.

      Vymazat
  2. To vypadá dobře. Taky bych to zkusila. Prodává se kdekoliv nebo v nějaké konkrétní drogerii?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko prodává se jen v DM drogériích.Je to jejich značka.

      Vymazat
  3. Zrovna mi dochází krém na tělo, tak tento bych vyzkoušela a za tu cenu určitě :-) Nebudu mít potom chuť na sladké? :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Fukčarinka - Já dostala zase kosmetiku olivovou, ovšem na mandarinku ta chuť asi přijde. Ta olivová je také báječná, mám krém na ruce, deo a pak taky na mytí.

    OdpovědětVymazat