sobota 13. dubna 2013

Rostlinky do truhlíku za okno

Jelikož za okny konečně svítí sluníčko a jaro hlásí příchod,začínám se starat co dám do předokenního truhlíku.Moc se mi líbily kopretiny Sněhurky,jsou to letničky.Měla jsem je jednou asi tak před 5 lety a od té doby je nikde nemohu sehnat.Všude mají jen kopretiny dvouletky.Takže jsem si vybrala semínka malé slunečnice,která má vyrůst do výšky 30 cm.Semínka jsem zasela asi tak před 3 týdny.Mají k světu,už jsem jim musela dát oporu,sice to vypadá nezhledně,ale mám je teď na skříňce u okna a hodně se k němu naklánějí.V těch bílých kelímcích mám slunečnice pro kamarádku.Semínek jsem zasela 8 a vyrostly všechny.







Nevím jak se starají o rostlinky v Kauflandu,ale hodně často tam mají výprodej  zubožených  rostlinek po 1 kc.Letos  jsem si takle koupila 2 primulky,bohužel fotky nemám a taky tuhle (zřejmě) voskovou růžičku,která se už vzpamatovala a půjde taky ven za okno.






Dneska v Kauflandu vyprodávali po 1 kc tyhle karafiátky.Je vidět jak jsou ve špatném stavu. Přesadila jsem je a snad s mou péči pookřejí.Nechápu jak prodejce může nechat rostlinky takhle zničit.Když už je chce prodávat,měl by se umět taky o ně postarat.



Přeji pěkné jarní dny.


7 komentářů:

  1. Pěkně ti to roste.... to u nás v Kaflandu teda za kačku nic nemívají:-))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to u nás zase Ajko dost často.Na kytky kašlou,neumí se o ně postarat,takže než by je měli vyhodit prodají je alespoń za 1 kc.:-)

      Vymazat
  2. Fukčarinka - kytičky za kačku koupí občas naše Simonka. Jak je pak ráda, že má na zahradě parádu doslova a do písmene za pár Kč.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No mně je těch kytek líto,tak vždy také musím koupit a zachránit je :-)

      Vymazat
  3. Nech vyrastu do krasy :)) a ani u nas v kauflande nikdy nic take lacne nieje, pritom niektore kvietky ozaj chudiatka =/

    OdpovědětVymazat
  4. Daří se jim skvěle.Ty výhonky co jsem zničené donesla domů uschly ,ale raší plno nových :-)

    OdpovědětVymazat
  5. V supermarketech bývají kytky pořádně zubožené, Věri, jsi hodná, že aspoň některé zachráníš.

    OdpovědětVymazat