středa 15. května 2013

Fotoaparát

Na konci zimy jsem slavila narozeniny a od syna a jeho přítelkyně jsem dostala fotoaparát Olympus.Konečně skončila éra focení mobilem.Fotoaparát je jednoduchý na ovládání,vhodný pro takové začátečníky jako já.









Tím nechci říct,že mobil odstavím úplně.Přece jen jej mám stále u sebe,takže na neplanované focení jej budu stále používat.
Pěkný den.

14 komentářů:

  1. tak to je super dárek, taky fotím Olympusem :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak ať tu máš více fotek. Už se těším. Líbila se mi álej a ty ryby...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snažím se nejdřív s foťákem skamarádit ať fotky za něco stojí.

      Vymazat
  3. Fukčarinka - ano tak to tu bude více fotek. Jak pokračuješ s fotoreportáži z našeho krásného Nábřeží? Dnes bylo krásně, ani Žofka se neprojevila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přiznávám,že jsem ještě po zimě na Nábřeží nebyla.:-)

      Vymazat
  4. Ale vždyť ho můžeš nosit v kapse stejně jak mobil:-)))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  5. Budu si muset Ajko pořídit větši kabelku aby se mi do ní vše vešlo.:-)

    OdpovědětVymazat
  6. ta ruzicka je uzasna!!krasna barva
    mimochodem zvu te ke mne na giveaway o kozenou kabelku:)hezky vikend
    http://sienastyle.blogspot.it

    OdpovědětVymazat
  7. Opožděně gratuluji!!! Dáreček je bezva,tak se nám předveď nějakou supr fotoreportáží!Daja

    OdpovědětVymazat
  8. Foťáček se mi moc líbí. To jsi dostala super dárek a k tomu krásnou růži. :-)
    Dodatečně všechno nejlepší. :-)

    OdpovědětVymazat
  9. To je fajn, Věri, že jsi dostala foťák. Kompakt s sebou můžeš nosit všude, já to mám se zrcadlovkou horší, je velká a děsně těžká!

    OdpovědětVymazat