pátek 5. října 2012

Trápím se,trápím...:-)

Venku za okny krásně svítí sluníčko a ikdyž už moc nehřeje láká k procházkám.Jenže já sedím doma a neodvážím se ani vystrčit nos! A důvod? Trošku jsme předělávali byt,bylo plno prachu a proto okna zůstala dokořán.Já jsem mírně prochladla.Tyhle záležitosti řeším acilpirínem,jenže tentokrát nebyl a tak mi manžel nabídl svůj paralen.Brala jsem jej jen večer,abych utlumila zimnici a dobře se mi spalo.Já hned cítila,že nějak otékám,ale copak mi to došlo? Jenže  ve středu jsem se vzbudila celá nateklá,z očí jen škvírečky,nikdy se mi to nestalo.Takže jsem navštívila svou lékařku.Ta mi řekla,že to mám alergii na paralén a napsala mi léky.Takže sedím doma,venku by se mně vylekali a čekám až splasknu :-) !

Ale abych si jen neztěžovala přikládám jednu fotku jako inspiraci těm,co nevědí jaký dáreček koupit svým blízkým k vánocům.



10 komentářů:

  1. To jsou krásné micky, dobré vědět že existuje i alergie na paralen...

    OdpovědětVymazat
  2. Micky patří bráškovi a ta černobílá je mazel! Alergie na paraben mne překvapila.

    OdpovědětVymazat
  3. jéje, jako by pod stromkem ležela naše Míca:-)))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  4. Věrko, přeji ti k svátku všechno nejlepší, hodně štěstí, lásky, pohody a hlavně zdraví. ♥
    Brzy se uzdrav. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Věruško, přišla jsem ti popřát k svátku a čtu, že máš zdravotní problémy! Doufám, že dneska už jsi na tom líp.
    Přeji ti všechno nejlepší, hlavně zdraví a taky pohodu a klid. :-) Hanka
    P.S. Vidím dobře, že jsou pod stromečkem dvě micinky? Taky máme dvě.

    OdpovědětVymazat
  6. Hani děkuji za přáničko! Zdá se že alergie je na ústupu :-).

    OdpovědětVymazat
  7. Fukčarinka - jsem to popleta, přeji dodatečně zdravíčko a pohodu. No já vím, kdyby jsi měla narozeniny, napsala bych, že je to přání opožděné s úmyslem omladit tě Věrko o pár dní. Takto se musím přiznat, že mě to došlo až při čtení komentářů. Jinak jsem si na Věrky vzpoměla a psala jsem přání k svátku hned v pondělí SMS, tebe jsem ovšem zasklila. Tak snad už potíže přešly, dnes jeden neví z čeho všeho může alergie být.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujůůů :-) ! Já to z dětma taky slavila včera.Napekla jsem 2 plechy buchet a když děcka odešly zbyly jen prázdné plechy !

      Vymazat