pondělí 24. září 2012

Rtěnky

Tak jsem zase neodolala,jako ostatně pokaždé při návštěvě drogérie DM a pár "nutně potřebných" věcí skončilo v nákupním vozíku.Už jsem psala s líčením to nijak nepřeháním,mám velmi citlivou,intolerantní pokožku,která téměř nic nesnáší.Ale rtěnky ty já můžu :-)
Koupila jsem si:
Gabriella Salvete č 13 za 80kc.Je to  jemná,růžovočervená barva.Na rtech vytváří jen lesklý efekt,vypadá velmi přirozeně,skoro není na rtech vůbec poznat.Je hydratační,na rtech je velmi příjemná.
Alverde č 57 za 90 kc.Ta už je sytější, do hněda.Rtěnky Alverde jsem už měla víckrát,různé odstíny a vždy jsem byla spokojena.



Gabriella Salvete

Alverde








12 komentářů:

  1. Skvělé úlovky, ta Gabriella Salvete má krásnou barvičku:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Hezky nakoupeno, mně se líbí ta Alverde.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti mi se líbí obě,nejsou moc výrazné a to je moje gusto!

      Vymazat
  3. Musím se přiznat, že oči si maluji, ale rty nějak ne. Pro zvláčnění už léta používám jen jelení lůj. Tvoje rtěnky, jsou ale v nenápadných světlých odstínech a dokonce píšeš hydratační, takže tvoje volba by mi určitě vyhovovala. Dobře jsi Věruš, nakoupila! ;-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruš já zase oči maluji zřídka.Mám navíc takový zlozvyk,že si mnu oči.No a když jsou namalované-katastrofa je na světě :-)!

      Vymazat
  4. Fukčarinka - Mnutí namalovaných očí je také můj problém. Rty ty si maluji a rtěnkou mě zásobuje má dcera od Avonu. Jsem s nimi spokojená, bez namalovaných rtů nejdu ven, to kvůli hydrataci. Je s podivem kolik lidiček kolem mě se diví, že si maluji rty i při odchodu třeba z kroužku či klubu. Já si myslím, že rtěnka a zrcátko by měla mít žena sebou v kabelce a použít je jak odchází třeba s kafíčka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško to mi mluvíš z duše :-) ! Nevím proč tolik žen v našem věku rezignuje na kosmetiku.Ani blogérku v našem věku jsem nenašla co by psala jen o kosmetice.Já bez rtěnky a nějaké lehké vůně na sobě ven nevyjdu.

      Vymazat
  5. Vždycky váhám nad pořízením rtěnky od Salvete, nějak tu značku nemusím, ale každý rtěnky chválí. Nezbývá mi než překonat averzi a jít do toho taky. Pěkné odstíny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je na rtech příjemná,nevysušuje a tenhle odstín není moc výrazný což se mi líbí.

      Vymazat
  6. Dolcezza rtěnky jsou strašně fajn. Takové balzámo-rtěnky. Taky je mám moc ráda. Přes léto byly pořád v permanenci. I teď je občes vytáhnu:)

    OdpovědětVymazat