pondělí 15. října 2012

Tak se Vám musím přiznat

Tak se Vám musím přiznat.Od července tohoto roku jsem důchodkyně se vším všudy.






Nooo já vlastně odcházela do důchodu před 2 lety,do předčasného.Majitel zavřel prodejnu, kde jsem prodávala, kvůli nízkým tržbám a já už novou práci nenašla.Jenže po pár týdnech se na mne usmálo štěstí a já si našla brigádu a celé 2 roky jsem jako důchodkyně brigádničila,takže jsem si vůbec nepřipadala jako v důchodu.Jenže vše jednou končí,tak i má brigáda v červnu skončila a novou se mi už nepodařilo najít.Skončil i předčasný důchod a od července jsem pravoplatná důchodkyně. Vůbec jsem se s tím nemohla smířit,byla jsem zvyklá mít kolem sebe zákazníky,takže mi lidi chybí.Ale najednou,po pár týdnech se mi to volno začalo líbit .Jenže zase jsem zjistila,že toho využívám a věčně sedím u netu nebo u televize a to také není ono :-) ! Nelíbilo se to mé špatné páteři i oči to odnášely.Tak jsem začala pátrat čím bych se zabavila.To víte,že zase na netu ! Vždyť je spousta jiných činností,kterými se dá vyplnit čas.Nemusí to být jen práce. Já ráda cvičím,chodím do 1x do týdne na kondiční cvičení s jógou,ale ještě by se mi jedno cvičení hodilo.Tak jsem pátrala, až jsem se dopátrala k Centru volnočasových aktivit.





Bylo v našem městečku otevřeno v roce 2011 a má sloužit různých zájmovým skupinám od dětí a mládeže až po seniory, včetně zdravotně postižených.Dost dlouho jsem sice váhala,ale dneska jsem si dodala odvahu a šla se informovat jak to tam chodí.Ujala se mne moc šiková,vstřícná paní.Já byla tak vytrémovaná,že vůbec nevím její jméno :-) Mají tam přednášky, vyrábějí šperky,keramiku a jiné dovednostní kroužky.Na to já ,ale moc stavěná nejsem,mne zajímalo jen to mé cvičení.Zase mi to bylo hezky vysvětleno.Cvičení je 2x v týdnu v tělocvičně a také mají Nordig Walking (snad to dobře píši),to je chůze z holemi. Mám z čeho vybírat,dostanu se do kolektivu,zaženu nudu a snad se mi v důchodu začne i líbit! Tak mi držte palečky




Obrázky jsou tentokrát staženy z netu.


11 komentářů:

  1. Držím palce :) Je fajn, že nerezignuješ a staráš se o sebe po všech stránkách! Více takových důchodců :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji.Moc se na to nové cvičení těším.Jednat to prospěje mé páteři a snad půjde dolů i nějaké to kilo .-)

      Vymazat
  2. ten certifikát nemá chybu!
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  3. Jak já ti ten důchod závidím...:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joooo to mi říká hodně lidí.Jenže já zase závidím těm, kdo ještě pracují.Pořád nemohu v hlavě přehodit výhybku...

      Vymazat
  4. moc mily a pohodovy blog. Preju vsechno dobre a zdravim, Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pochvalu,moc mně těší,protože jsem úplný začátečník.:-)

      Vymazat
  5. Fukčarinka - Sláva, tak snad se tam i potkáme v tom našem Centru volnočasových aktivit. Certifikát nemá chybu.

    OdpovědětVymazat
  6. Já se táák těším do důchodu, že si odpočinu a začnu zase číst, plést a vyšívat:-P

    OdpovědětVymazat