sobota 20. října 2012

Schwarzkopf Essensity Natural Shine Serum

Jak už jsem tady psala nepoužívám po umytí vlasů kondiciónéry,protože mi po nich plihnou vlasy.Zvykla jsem si používat různá vlasová séra.Už jsem měla sérum z Baley a teď jsem si koupila sérum Schwarzkopf Essensity Natural Shine Serum. Sérum je v lahvičce 50 ml s dávkovačem.
Výrobce o séru píše:
Odlehčené sérum obohacuje povrch vlasů o přirozený hedvábný lesk. Uhlazuje vlasy a zanechává je přirozeně hebké na dotyk. Zkrotí nepoddajné a krepaté vlasy, zabraňuje jejich poletování, to vše aniž by došlo k zatěžování i těch nejjemnějších vlasů.Sérum obsahuje kombinaci organických esencí ze sezamu a olivového oleje.Neobsahuje silikóny.Ostatně celá řada Essensity je bez silikónů a umělé parfemace.
Používám jej tak,že si umyji vlasy šampónem  a po uschnutí dám do vlasů 2-3 dávky tohoto séra.Jelikož mám vlnité vlasy ze sklonem ke krepatosti,po použití séra mám vlnky hezky uhlazené a vlasy nejsou rozlítané.Sérum se může použít i mezi mytím.Jsem se sérem velmi spokojena.









Schwarzkopf Essensity Natural Shine Serum - koupeno na netu za 239 kc.

10 komentářů:

  1. To zní slibně. Dobře že jsi objevila něco, co ti vyhovuje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono objevit v kosmetice něco co mi vyhovuje je pro mně někdy velký problém,ale se sérem jsem spokojena.

      Vymazat
  2. Já už mám doma jenom zbyteček. A na uhlazení bylo vážně skělé a navíc krásně voní. Používala jsem ho ale jen na suché vlasy na uhlazení. Vážně dobrý tip! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano,používá se jen na suché vlasy.Já si vlasy umyji,počkám až uschnou a pak použiji sérum.Myzi mytím ho použiji i víckrát.Je vážně fajň.

      Vymazat
  3. Fukčarinka - Je dobré jak se na trhu dopátráme co nám vyhovuje, dnes už je velký výběr.

    OdpovědětVymazat
  4. Musím říct, že tahle značka má všeobecně dobré produkty na vlasy...raději nezkoumám teda složení :-) Ale zaberou.
    A na to že fotíš mobilem máš hezké fotky.
    http://justbeyourselfbypetra.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Složení má dobré. Je bez silikonu,což je pro mne důležité.Není ovšem přírodní,je to taková zdravější chémie.A díky za pochvalu :-)

      Vymazat
  5. Věruš Tvoje příspěvky se mi neukazují v adresáři.... zkusim uložit ještě jednou:-))
    Děkuju za návštěvy!
    Ajka

    OdpovědětVymazat