pondělí 3. září 2012

Šampóny z lékárny

Mám vždy na poličce  2 šampóny,které střídám.Kupuji je v lékárně.Jen posledně,v rámci šetření,jsem koupila šampóny v drogérií.Než jsem je ale dopotřebovala,vlasy byly vysušené,krepaté.Nyní jsem se znovu vrátila k těm lékárenským.
Jemný vlasový šampón se syrovátlou z La Chévre je má dlouholetá stálice.Obsahuje syrovátku z kozího mléka.Je vhodný pro citlivou pokožku.Vlasy mám po něm lesklé a heboučké. Cena 115 kč.










Klorane s mangovým máslem. Tento šampóm je určený na suché a poškozené vlasy.Jemně pění a mangové máslo vyživuje a hydratuje vlasy i vlasovou pokožku. Cena 209 kč.








Mám jemné vlasy a nejvíc je jim líbí,když se jich moc nevšímám.Jen umyji šampónen a opláchnu na závěr studenou vodou.Kondiciónéry nepoužívám,zatěžují mi vlasy.Asi tak 2-3x do měsíce použijí vlasovou masku.Nefénuji,nežehlím,nepoužívám stylingové přípravky.

7 komentářů:

  1. La Chévre kosmetiku znám, ale jen jsem ji kdysi vyzkoušela. Tu druhou značku ne. Já tak nějak z pohodlnosti používám šampony L'Oreal nebo Pantene.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti z La Chevre mi sedí šampón,ale krémy moc né.A z Loreálu Profi mám masky na vlasy,jsou super!

      Vymazat
  2. Taky používám šamppon L'Oreal, ale ten co se prodává v supermarketech, a asi je to špatně. Moje pokožky hlavy nemá ráda nějakou jeho složku, po umytí hlavy se mi pak na kůži ve vlasech dělají tu a tam takové mokvavé pupínky. Budu muset hledat něco nedráždivého.
    Ty šampony, co zde předvádíš, se vážně dají koupit v lékárně?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano,v lékárně.A zrovna ten Syrovátkový je na citlivou pokožku.Ale i některý Klorane bude na citlivou pokožku.Pokud máš z těch šamponů podrážděnou pokožku tak je nepoužívej,vyměň za nějaký z lékárny.Ale z vlastní zkušenosti vím jak je to těžké najít šampón co sedí.Já to štěstí měla a našla jej.

      Vymazat
    2. Díky za inspiraci. Budu hledat.

      Vymazat
  3. S vlasy mám docela problémy, ale používám šampony koupené v drogerii, nějak mě nenapadlo, abych se poradila v lékárně, musím to napravit. Díky za inspiraci, Věrko!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani príma pocit,že jsem Ti poradila.Já už chodím pro kosmetiku (vyjma dekorativky) jenom do lékárny.Je tam kvalitnější než v drogérii.Ale i tak musíš najít co Ti sedí.Hledám recenze tady na netu :-)

      Vymazat