sobota 25. srpna 2012

Pohodové odpoledne

Dneska jsem dopoledne udělala vše co jsem měla.Uklidila,nakoupila uvařila...a odpoledne jsem vyrazila ven.Do tašky jsem dala láhev s pitím a knížku.Měla jsem v plánu zajít do parku,sednout na lavičku pod stromy a začíst se do knížky.Tak se taky stalo.Po 10 min jsem se začala na lavičce vrtět a po 15 min jsem toho sezení měla dost! Knížka putovala zpět do tašky a raději jsem vyrazila na obhlídku výloh.Moc teplo nebylo,ale šílené dusno,zatoužila jsem po stínu a ochlazení.Zrovna jsem stála u jedné kavárničky na náměstí,věšla jsem dovnitř a dala si ledovou kávu. Miluji v létě tyhle studené dobrůtky.Vytáhla jsem knížku,chvíli četla a chvíli pozorovala lidi.Ikdyž jsem byla sama,bylo to moc príma odpoledne!


6 komentářů:

  1. Ahoj, ledovou kávu taky miluju a za takovéhle odpoledne bych dala jmění :). Jsem na mateřské, takže si o něm zatím nechám jen zdát...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Léto a ledová káva to je moje ! Ale neboj,taky si to mohu dovolit jen jednou za čas.

      Vymazat
  2. Kávu jsem se vůbec nenaučila pít, jasem spíš čajová a zvlášť mě chutnají čaje zelené, i když jsou trochu složitější na přípravu. Tvoje káva vypadá, jak pohár s čokoládovou zmrzlinou a ten bych si tedy dala a hnedky teďky! :-P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S čokoladovou nééé,ale s vanilkovou jóóó :-) !!!

      Vymazat
  3. To sis udělala opravdu moc pěkné odpoledne, Věruško!

    OdpovědětVymazat