neděle 19. srpna 2012

Barvení vlasů podruhé

Přináším výsledky mého míchání barev.Míchala jsem barvy poprvé,dřív jsem nenašla odvahu  :-) . Už hodně let se barvím barvou Loreál z drogerie. Mám po něm vlasy nadýchané,hebké.Teď se mi ale zalíbil  Garniér 8.0, jenže po něm byly vlasy takové "jiné" než jsem byla zvyklá.Suchší a víc elektrizovaly.Ale odstín se mi líbil.
Jelikož u nás v drogérií Loreál č.8 není,namíchala jsem si jej sama.
Takhle  vypadaly mé vlasy v Garniéru 8.0

  

A takhle po namíchání Loreálu




Pokud to porovnám tak po Garniéru byly vlasy tmavé blond a po Loreálu světlé hnědé.Trochu to rozdíl je,ale mně se líbí.V místnosti to zas tak zářivé není jako na sluníčku.Takže budu míchat i příště.Teď jsem smíchála 2/3 Loreál Excellence 9.0 a 1/3 Loreál Excellence 7.0
Je to foceno v den kdy jsem si byla dát zastřihnout konečky,proto se mi vlasy tolik nevlní a taky omluvte stín mobilu,fotím se sama :-)

14 komentářů:

  1. Loreal vypadá lépe. Vlasy vypadají skvěle.

    OdpovědětVymazat
  2. Šikovná! Líbí se mi obě varianty, tak to neřeš a zůstaň. To bych tedy já určitě nezvládla. Máš nádherné vlasy! Nezávidím, jen si naříkám. Já mám strašně jemné i po barvení a nic nepomáhá. No, nedá se svítit, jsem už babka stará a lepší to nebude. Hezký den!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé jaká stará babka :-) !!! Ježurko určitě nejsme věkově daleko od sebe. Jsme holky šikovné !

      Vymazat
  3. Já chci taky tak lesklé vlasy, paráda! Mně se líbí oboje, možná trošku víc ten Loreal.

    OdpovědětVymazat
  4. Jo, vypadá to dobře! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Věruš, ta barva je senzační, vždycky jsem říkala, že se lesknou je vlasy barvené do tmavých tónů a teď vidím, jak se krásně lesknou i ty zesvětlené. Povedlo se!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruš jsem ráda,že se barva líbí.Já jsem takový věčný nespokojenec co se barvy týká,ale jak už jsem psala tak v místnosti se tolik neleskne.

      Vymazat
  6. Na druhém snímku vlasy opravdu krásně září. Myslím, že by jsi se jako míchač krásných barevných odstínů značka "Překvapení" uživila. Koukám, že jsi byla na procházce v parku u Bílého domu. Zajdi si dolů pod Labužník, hned pod dětské hřiště, kvete tam nádherně krásný strom. Tuším, že je to cizokrajný akát. Fukčarinka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za nápad na procházku :-) Já se už dlouho chystám také Na nábřeží,ještě jsem tam nebyla jak je to upraveno.

      Vymazat
  7. Moc se ti to povedlo, barvička je nádherná a vlasy se pěkně lesknou:-)

    OdpovědětVymazat