čtvrtek 16. srpna 2012

Procházkou na nákup

Dnes přišel den velkého nákupu.Nooo velkého...pro nás dva toho zase tak moc není,vejde se do 2 tašek.Nejraději chodím do Kauflandu.Mohla bych jet autobusem,ale já raději procházkou přes dvorky a parky.A že jich v našem městečku máme! Dneska jsem se vypravila přes park,který nenese žádné pojmenování.Je to plácek nahraní pro děti-uprostřed pískoviště,pár houpaček, lavičky a spousta krásných stromů.Ani se nechce věřit,že jste ve městě .





A tady už je cíl mé procházky.






Doma toho schází hodně,nakupuji vše potřebné,ale nikdy nesmí v nákupu chybět tyhle jogurty..Jsou mé nejoblíbenější.Bez nich si snídani nedokáži představitNeobsahují žádnou želatinu,škrob či barviva,sice to není zdraví škodlivé,ale v pravém jogurtu to nemá co dělat!


Zpět jsem šla pro změnu jinou cestou,přes dvorky.






 Až jsem došla ke školce,kde jsem před 20 lety vodila své děti.Jak ten čas letí !








A tohle je už náš dvoreček-jsem doma!







Teď ještě vyjít po schodech,uložit nákup do lednice,špajzu a příjde na řadu zasloužené kafíčko :-) !

10 komentářů:

  1. Já mám také radši procházky než jízdy MHD :) Zvlášť když je tak hezky :)

    OdpovědětVymazat
  2. S těmi jogurty souhlasím - taky kupuju přesně tyhle a zdají se mi nejlepší. Dokonce jsem přišla na to, že se vyplatí cenově to 400g balení. Dva to sníme hned.
    Já chodím nejčastěji do Hrušky, protože je u nás nejblíž. Je sice malinko dražší, ale časem jsem zjistila, že do sortimentu vybírají to nejlepší (a snad i to více kvalitní) z české produkce. Něco kupujeme v Makru, něco v Tescu, něco v Globusu, pro něco zajedu do Alberta. Zkrátka tak, jak se liší sortiment jednotlivých řetězců, tak v každém máme nějaké své oblíbené produkty. Ještě že už aspoň vím, kde a co. :)
    Na nákup já jdu kolem rozkvetlých zahrádek a rodinných domků v jednom místě s výhledem na Beskydy, a kolem kostela s parkem. :)
    JAk se podařilo barvení vlasů? Bude fotoreportáž?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Babetko fotka z barvení bude.A taky nakupuji podle toho,kde je co kvalitnější nebo za akční cenu.Ale zrovna tu Hrušku máme takovou malinkatou,téměř žádný výběr.Ale mají tam výborný chléb!

      Vymazat
    2. To ano, i v naší Hrušce je pestrý výběr chlebů. Nejčastěji kupujeme Klimkovický, ale dnes jsem zrovna vzala Bartošovice. Mám ráda změnu. :)

      Vymazat
  3. V komentářích se dočítám o obchodě Hruška, ten vůbec neznám a pokud vím, tak v našem městě není. Nejčastěji chodíme do Tesca, mám u nich zákaznickou kartu a tak nám s každým nákupem přibývají slevové bodíky. Ale jestli mám říct pravdu, tak spíš než pěší procházkou, jezdíme autem. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško Tesco, Kaufland, Albert a jim podobní jsou nadnárodní zahraniční řetězce marketů, kteří do ČR expandoavali - a něco podobného se v našich krajích pokusili vytvořit dva společníci, jejichž složeniny příjmení tvoří název HRUŠKA a skoupili kdejaké malé samoobsluhy v malých i velkých městech a na vsích, především v Moravskoslezském kraji. Kdysi to bývaly JEDNOTY, nebo BUDOUCNOSTI, či něco takového. Podobná síť malých samoobsluh, se kterou se setkáváme např. na Vysočině, má zase název COOP.

      Vymazat
    2. Jééé Babetko byla jsi rychlejší :-)! Díky.

      Vymazat
  4. Tipuji Kaufland u ČSAD,tak co trefila jsem se? Velký obchod Hruška je za SVITEM, je tam ale opravdu dost draho. My nakupujeme tam, kde nám vyhovuje sortiment i cena. Chleba Mariánskohorský a ten jedině v Hrušce u Jitřenky. Jinak taky v Kauflandu pečený v kamenné peci, je výborný s máslem a posolit! Musím zde napsat, že opravdu naše město je plné zeleně. Moc zdravím a přeji dny plné pohody z krásným touláním po našem krásném městě. Fukčarinka

    OdpovědětVymazat
  5. Přesná trefa! Kaufland u ČSAD a Hruška u Jitřenky :-)

    OdpovědětVymazat