středa 25. července 2012

Vlasokosmetika

Já a kosmetika...máme to mezi sebou velmi bojové...kdo s koho...Mám totiž velmi přecitlivělou,nesnášenlivou pleť.Nebýt kožní lékařky asi bych chodila "kanálami".Zato se vyžívám ve vlasech.Donedávna jsem nosila výhradně klučičí sestřih,ale teď jsem se rozhodla být za dámu a chci si nechat narůst vlasy k ramenům.
Pomaličku se mi to daří.Délka by už jakžtakž byla,jen vrchní vlasy ještě pořebují dorůst.





 Tohle jsou mí vlasoví pomocníci



Šampóny na vlasy mám vždy 2 a každé mytí střídám.Teď mám Dove Intense Repair a Elseve Full Repair 5.Oba šampony mi vlasy hydratují a dobře se vlasy po umytí s těmito šampony rozčesávají.Jsem taky spokojena ze šampony Klorane a z La Chevre.
Šampony jsou koupeny v Kauflandu za 65 a 75 kc.
 



Po umytí a vysušení vlasů ručníkem vtírám do nich sérum Balea.Ale jen velmi malinko,tak polovinu dávky z pumpičky a jen do konečků.Nechodím teď tak často konečky zastřihovat takže Baleu používám jako převenci proti třepení.
Balea sérum-určeno k péči o konečky.Vlasy uhladí a zabrání krepacení.Drogerie DM 79 kc



Tento přípravek požívám k uhlazení neposlušných vlnitých vlasů.Až mi vlasy úplně uschnou stříknu přípravek do dlaní a vlasy uhladím.Vlnky se urovnají a krepatost zmizí.
Moisture Kick Spray Conditioner je lehký a intenzivní kondicionér pro každodenní použití dodávající tu správnou dávku hydratace pro normální až suché a přirozeně kadeřavé vlasy. 2-fázová nezatěžující, ale intenzivní emulze ve spreji pro každodenní péči o vlasy s nedostatečnou hydratací. Dodává zdravý lesk a usnadňuje rozčesávání.Neoplachuje se.Koupila jsem jej v kamenné prodejně Kadeřnických potřeb za 310 kc.Což je ,jak jsem později zjistila,hodně draho.Na netu ceny nepřesáhnou 200 kc.



Tuhle masku už jsem dobrala a podruhé asi nekoupím.Ikdyž vlnky byly po ní pěkné, moc mi mé vlasy zjemňovala.Teď mám v tomto kelímku masku Loreál Absolut Cellular. Koupili jsme si s dcerou větší balení a rozdělily napůl,takže jí mám v tomto kelímku.Masku používám 1x za týden.To už ale žádný jiný přípravek nepoužívám.Absolut má teď novou receptůru,vůbec nezatěžuje vlasy.
 L'Oréal Expert - Absolut Cellular Repair - maska pro komplexní regeneraci suchých vlasů, revitalizující.Vlas je regenerovaný, vyživený, hebký a lesklý.Koupeno na vlasy-loreal.cz. 500ml za 479 kc






Tahle vlasová voda je taky stálice na mé poličce.Střídám všechny 3.Kopřivová působí proti padání vlasů a podporují jejich růst.Březová působí příznivě na vlasovou pokožku a omezují nadměrné maštění vlasů.Lopuchová má příznivý vliv proti vypadávání vlasů a snižuje tvorbu lupů.Já když ráno vztanu mám vlasy jako vrabčák a proto si nanesu na pokožku vlasovou vodu,udělám si masáž.Tím se vlasy mírně navlhčí a hřeben je učeše do požadovaného tvaru.
Vlasové vody kupuji v Globusu za 25 kc.


Tohle jsou má česadla.Tmavý karbonový hřeben (Fortress) používám na běžné česání a fialovým rozčesávám mokré vlasy po umytí.Dřevěným kartáčem kartáčuji vlasy večer před spaním a kulatý kartáč používám při fénovaní a to snad tak 2x ročně.Jinak nechávám vlasy volně uschnout.
Přípravky na vlasy střídám.Vždy hledám recenze na netu a podle nich nakupuji.Samozřejně vlasy také hodně probíráme s kamarádkou u kafča :-) .

14 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vlasy jsou barvené :-) je to Garniér Color Sensation 8.0 Pokud použiji jiný odstín vlasy se mi vymývají do zrz :-(

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
  2. Poradila mi ji kadeřnice.Pokud prý nechci být do zrz tak si mám kupovat barvy, které mají za tečkou nulu.

    OdpovědětVymazat
  3. V poslední době, jsem si oblíbila šampon i kondicionér z řady Gliss Kur a má na sobě napsáno Oil nutritive. Původně jsem se to "oil" lekla v domnění, že bude vlasy mastit a že budou zplihlé, ale opak je pravdou a jsem s ním moc spokojená. ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně nemastí?! Já z těch olejových věcí mám taky obavy,protože mám vlasy ze sklonem k plihnutí..

      Vymazat
  4. Pěkné vlasy, lesklé a nejsou krepaté. Barva se mi taky líbí :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to mně někdy vadí, když mi intenzivně svítí měsíc do ložnice. Nemůžu usnout. I když jsou stažené žaluzie, těma škvírama se měsíční světlo prodere. Ale včera to bylo v pohodě, usnula jsem raz-dva.
    Vážně, moc pěknou barvu vlasů máš.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. :-) O vlasy se snažím starat,za to kosmetiku téměř nekupuji.Mám intolerantní,nesnášenlivou pleť + seboreu,takže výběr velmi omezený :-( Mi měsíc vážně nevadí,kdysi jsme měli ložnici tak,že mi měsíc svítil přímo do očí a nevadilo mi to.Tedy prozatím,možná začne.

      Vymazat
  6. Ano, vlasy, můj problém. Mám totiž hrozně jemné vlasy a tak jsem se na stará kolena začala na doporučení kadeřnice barvit. Tedy barví mne ona. Ale stejně to ty vlasy nikam neposunulo. moje "Chmýří" je stále stejné a nic už s tím nenadělám. Ty máš krásné vlasy, vlnité, super!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :-) Ale jsou taky jemné.Já mám zase po nabarvení vlasy lepší.

      Vymazat
  7. Věrko, máš krásné vlasy, což ti závidím, já s nimi mám hrozné problémy. Naštěstí jsem v důchodu, takže, pokud se mi nepodaří vytvořit aspoň trochu slušný účes, nejdu raději ven! ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já razím heslo: umýt,zatřepat hlvou a jít! Taky s tím nic neudělám! A máš moc zajímavý blog.ráda čtu o krásách naší vlasti.

      Vymazat