pondělí 22. června 2015

Havířov v květech-květinové sochy

V minulém článku jsem Vám psala o víkendových slavnostech Havířov v květech.Letos jsem se na květinový průvod nebyla podívat,ale nenechala jsem si ujít soutěž o nejlepší květinovou sochu.Takže Vám jich pár ukážu.Ale měla jsem smůlu.Když jsem vycházela z domu svítilo sluničko.Na náměstí jsem začala fotit a rozpršelo se takže fotky moc kvalitní nejsou.A tu vítěznou jsem nevyfotila vůbec,tak začalo pršet,že už se fotit nedalo.Proto vítězná socha je stažena z Havířovských stránek.

Moc se mi líbil tenhle vláček





Na 3 místě se umístilo 7 trpaslíků (Střední škola zahradnická a technická Litomyšl)
Zdroj: http://karvinsky.denik.cz/zpravy_region/obrazem-deset-kvetinovych-soch-20150621.html








2 místo Luciferka (Květiny Jindřiška, Děčín)
Zdroj: http://karvinsky.denik.cz/zpravy_region/obrazem-deset-kvetinovych-soch-20150621.html







A tohle je vítězná socha Drak (Střední škola zahradnická a technická Litomyšl)
Zdroj: http://karvinsky.denik.cz/zpravy_region/obrazem-deset-kvetinovych-soch-20150621.html




Je jen škoda,že účastníci soutěže nahradili část květin látkami a jinými pevnými materiály. Je vidět,že květiny také podražily.

4 komentáře:

  1. Věrko byla jsem se podívat jak na průvod, tak na náměstí. Počkala jsem si až na 17h, kdy byla předpověď počasí pro Havířov optimální . Manžel sleduje počasí na internetu, tak jsem dala na něj - vyplatilo se. Dnes již opravdu není Havířov v květech jak dříve, šetří se všude, ale i tak se bylo na co koukat. Nestihla jsem foto ani článek na svém blogu uveřejnit, snad se brzo zadaří. Přeji pohodové dny a mávám pomyslně z okna.

    OdpovědětVymazat
  2. Věrko, to je nádhera. Mně se nejvíc líbí ten vláček. Kytičky jsou krásné v každé podobě a když se umí naaranžovat, tak se zvýrazní ještě jejich krása. Sluníčkový nový měsíc.

    OdpovědětVymazat