sobota 8. srpna 2015

Tohle vedro milují snad jen kaktusy :)

Mám doma 2 kaktusy a v tom vedru se jim daří skvěle. Teď mi kvete první kaktus,u druhého na květy prozatím čekám.


Takhle mi kvetl před týdnem. Zřejmě se mu to zdálo málo takže po týdnu vykvetl znovu. Měl už jen jeden květ.

Ještě se Vám pochválím s Čínskou růží. Má už hodně let a vždy jí koncem zimy stříhám téměř dohola. Ale mívala jen tak 2-3 květy. Brala jsem to jako normál. Jenže letos jsem na růži nějak zapoměla,stříhala jsem jí už pozdě. Proto jsem měla strach jí ostříhat nakrátko takže jsem jí ostříhala jen vršky tak 10-15 cm. A nestačila jsem koukat!  Na růži vyrazila poupata. Při prvním počítání jich bylo 17. Některá sice opadly a jiné ještě přibyly. Už jsem je pak nepočítala, poupata rozkvétají postupně. Na fotce se zdá,že růže má malý květináč,ale to je jen zdání jak je focena zezhora.









7 komentářů:

  1. Věrko nádherně ti vše kvete. Čínskou růži jsem měla taky takovou odrůdu, byl z toho takový mini strom s pořádnou korunou. Stříhala jsem ji zrovna tak, nevím proč, ale po letech začala hynout, manžel ji zřejmě přelil.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo-já už taky hodně květin přelila a ony mi uhynuly. Jen letos v tom vedru přelití nehrozí,papriky co mám v předokenní zahrádce zalévám 3x denně a pořád je to málo!

      Vymazat
  2. Vedro jim prospívá:-))
    U nás dnes průtrž mračen a kroupy .... ochlazení bez vlastního přičinění:-)))

    OdpovědětVymazat
  3. Ajko pošli to ochlazení i k nám :)

    OdpovědětVymazat
  4. Myslim, ze s tym teplom to bude kazdym rokom horsie a horsie.
    Kaviareň u mačky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen to prosím nééé....víc snad horko už být nemůže :) !

      Vymazat
  5. Ten kaktus je nádherný! Vypadá jako umělý, moc se mi líbí. Ale co mne dostalo je čínská růže neboli ibišek. Mně kvetl často, ale vždy jen jeden květ. Nechtěla jsem ho stříhat, když kvetl, no a taky přiznávám, že pořádně nevím ani kdy a jak.

    OdpovědětVymazat