sobota 16. listopadu 2013

Globus-služby i pro pejsky.

Nejraději chodím nakupovat do supermaketů.Je to nákup všeho pod jednou střechou-potravin,oblečení,drogérie,elektroniky.A nejraději nakupuji v Globusu.Také dneska jsem se tam vypravila.Jezdím autobusem,který mají zdarma a navíc stojí přímo před naším domem.Dneska jsem si všimla v autobusu vývěsky,že Globus pořádá ve venkovním stanu výprodej.No já ženská zvědává,ikdyž jsem si říkala,že tam nic nekoupím,ale nakouknout jsem musela.Tak tedy vystoupím u Globusu z autobusu ,minu hlavní vchod a jdu dozadu za Globus ke stanu,kde měl být výprodej.Před stanem,ale přece jen daleko před ním stála psí bouda.V duchu jsem si pomyslela proč stojí tak bokem,vždyť jí ukradne někdo dřív než se prodá...



Jenže jsem udělala ještě pár kroků a vedle boudy jsem uviděla tuto ceduli:  




To totiž nebyla psí bouda na prodej, ale  čekárna pro pejsky než si páničkové nakoupí.Pro pejsky tam byly připraveny granule,misky z vodou i zakrytý prostor,kde se mohli schovat před nepřízní počasí.Nevěřícně jsem na to koukala a pejskům jsem takové služby moc přála.



Nakonec jsem si ve výprodeji koupila 2 větší květinače na orchideje po 10 kc.No a v Globusu jsem nakoupila tolik,že jsem  nákup jen tak tak donesla domů jak byl těžký.Ale to,že Globus pamatuje i na pejsky mě hřeje na srdíčku.

9 komentářů:

  1. Jé, to je supr, to u nás nemáme:-)))

    OdpovědětVymazat
  2. To je hezké, ale bála bych se, že mi pejska někdo ukradne. Před malým obchodem, kde je vidět skrz výlohu, to ještě jde.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak snad pro vlčáky...my jsme měli pudlíka a toho bych měla taky obavu tam uvázat.Ale na občerstvení byh ho tam zavedla :-)

      Vymazat
  3. Fukčarinka - taky by mě zajímalo kolik lidí si tam dovolí pejska nechat, jinak dobrý nápad. Věrko kde najdu jízdní řád do našeho Globusu, všeho všudy jsem tam byla asi třikrát, vždy s manželem autem. Raději chodím do Kaufu k ČSAD a to bez pejska. Utíkáme jak jen můžeme z dosahu sousedovic pejska, který štěká a štěká, kňučí a kňučí. Tak mě napadlo, hned bych jej přivázala u toho obchoďáku.

    OdpovědětVymazat
  4. Maruško autobus do Globusu stojí na zastávce u Jitřenky (tam jak místní doprava) První autobus jede 8.49 a pak vždy jednou co hodinu-9.49-10,49......na zastávce je i jízdní řád.Já střídám taky Kaufland s Globusem.Jenže nemáme auto tak na větší nákup jezdím autobusem do Globusu,pro menší pěšky do Kauflandu :-) .

    OdpovědětVymazat
  5. No, to je hezké! To jsem nikde neviděla, tedy já do Globusu moc nechodím, spíš ne, protože u nás není, ale děti ano a nic takového neříkaly. Inu, asi to nemají všude, ale taky se mi to líbí.

    OdpovědětVymazat
  6. Fukčarinka - Věrko máš pravdu, jednou jsem nastoupila do autobusu, chtěla platit a pan řidič se mě ptal kam chci jed, že chci platit. Nakonec mě zastavil u Renety, ale brblal. Já viděla na konci č. 4. tak jsem nastoupila.

    OdpovědětVymazat
  7. To je krásný přístup k pejskům! Ten, kdo na ně myslel má rád i lidi. Já bych našeho Jonáška před obchodním centem nenechala, ještě by ho někdo sežral! Kdyby byl velký a budil respekt, tak to jo. Jenže ten náš ťuňťa je přátelský ke všem lidem i zvířatům.
    Krásné Vánoce a šťastný rok 2014 Ti přeji.

    OdpovědětVymazat