neděle 1. prosince 2013

Pokus o výrobu tónovací masky na vlasy

Barvím si už vlasy léta létoucí.Začínala jsem se barvit u kadeřnice,ale velice brzy jsem přešla na barvení doma.Barvím se co 6 týdnů na podobný odstín mých vlasů,které měly než začaly šedivět.Je to hodně světle hnědá,odrosty mi nebývají moc poznat,ale po měsíci je barva přece jen bledší.Častěji si barvit nechci,proto jsem začala uvažovat o tónovacích vlasových maskách.Jenže koupit si celé balení a pak zjistit,že to na mých vlasech nemá žádný efekt  to se mi nechtělo.Začala jsem dumat jak si tónovací masku udělat doma.Dneska jsem se do toho dala.Vzala jsem 1 lžičku 3% vyvíječe a smíchala jsem s 1 lžičkou barvy co používám k barvení. Ktomu jsem přidala 2 lžičky vlasové masky a znovu zamíchala.Použila jsem makadamiovou masku z Loreálu.

 
Po umytí vlasů šampónem jsem nanesla masku a nechala působit 20 min,poté jsem jí smyla.Jelikož vlasy nechávám volně schnout nedočkavě jsem čekala na výsledek.No nevím jestli mám napsat že výsledek byl podle očekávání  nebo ne.Odrosty mi maska nezabarvila,ale to jsem ani neočekávala,zato na vlasech oživení barvy poznat bylo.Takže v tomhle směru jsem spokojena..Ale když jsem koukla na vlasy do zrcadla byly mírně krepaté a slepovaly se do pramínku.Byly zatížené i přesto,že masku jsem hodně dlouho vyplachovala.Prozatím váhám jestli budu ještě někdy domácí masku dávat na vlasy,nejspíš ne.Anebo budu muset vychytat dávkování barvy a masky.Pokoušely jste se taky o výrobu tónovací masky?

14 komentářů:

  1. Tak toto jsem nikdy nezkoušela, nyní přemítám o barvení hennou. Přemýšlím a přemýšlím...no asi to zkusím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti Hena jako přírodní barvivo mne taky lákala.Jen mne odrazuje to,že pokud by mi nesedla-nemá se na ní dávat chemická barva,vlasy se mají nechat odrůst nebo udělat mezi barvením dlouhou přestávku aby se pořádně vymyla.A to nevím jak bych vypadala když na odrostech už šedivím :-)

      Vymazat
  2. Nepokoušela jsem se o výrobu tónovací masky, nikdy mě to nenapadlo :-)) Jinak vlasy také barvím na hodně podobnou barvu své vlastní, jen trošku tmavší a výraznější.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni ono ty kupované tónovací masky jsou určitě kvalitnější.Ta má domácí sice účel splnila,ale mi vlasy trochu vysušila.

      Vymazat
  3. Fukčarinka - Věrko musím napsat, že jsi kaskadér! Já bych se bála takto experimentovat, tímto jsem odpověděla na otázku. Nechávám se barvit v kadeřnictví, sama jsem se kdysi barvila černou. V barvě mých vlasů jsem si připadala "Šedá jak myška", nyní tam dává kadeřnice melírek. Až mě to přestane bavit, no hlavně mou peněženku, tak přejdu na jednu barvu a to se dá zvládnout i doma. Ovšem takto experintovat bych se obávala výsledku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško právě,že mou peněženku už to bavit přestalo :-) ,ale já si dávám jen barvu.Na melíry jsem kdysi chodila také ke kadeřnici.

      Vymazat
  4. Taky bych se v tomhle směru bála experimentovat:-))) Jinak já si vlasy nebarvím, radši šediny než mít na hlavě chemii:-)) No a jinak naprosto šíleně nesnášim sezení a čekání v kadeřnictví. Takže využívám toho, že kadeřnice přijdou na objednávku až domů:-))

    OdpovědětVymazat
  5. Také bych se bála experimentovat,barvím si vlasy sama doma,ale už mě to nebaví, kadeřnice jsou hodně drahé a mě vlasy rychle rostou...Daja

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No byla to jen maska,s barvou bych neexperimentovala.Jinak se barvím barvou co si kupuji v kadeřnických potřebách.Jsou tam moc šikovné prodavačky a kadeřnice v jednom,poradí a já se jejich rad držím,v barveni se experimentům vyhýbám. .

      Vymazat
  6. Kdepak, já bych se něčeho podobného jakož i barvení sama doma bála, chodím na melír ke kadeřnici už roky, zatím to s těmi šedinami není tak zlé.

    OdpovědětVymazat
  7. Ježurko šikovná kadeřnice je poklad! Buď ráda,že ji máš.

    OdpovědětVymazat
  8. Nepkoušela jsem se o to nikdy, poslední dva roky jsem se snažila z vlasů dostat nežádoucí barvu a dospěla k závěru, že lepší je to nechat odrůst :) Ale jinak teda s uznáním kvituju alchymistické pokusy se šťastným koncem!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No on to byl vážně jen pokus.už opakovat nebudu.Barva sice oživená je,ale vlasy jsou vysušené.V profi tónovacích maskách je určitě přípravek,který vlasy hydratuje.Možná si jednou takovou masku koupím.

      Vymazat