neděle 23. června 2013

Slunečnice

Vždy se těším jak pár týdnů po novém roce začnu obíhat semenářství a hledat rostlinky co si zasadím do truhlíků.Bydlím v paneláku takže jsem majitelkou pouze 2 předokenních zahrádek, kde se mi vejdou 2 truhlíky  a ještě musí zůstat místo na kaktusy.
Letos jsem si poprvé koupila Slunečnici roční,je to letnička.Na sáčku je uvedeno,že vyroste do výšky 60-80 cm.No do paneláku za okno je to dost,ale já slunečnici mít musela-hrozně se mi líbila.Říkala jsem si,že snad v truhlíku do takové výšky nevyroste.Zasela jsem semínka a o  sazeničky jsem se pak podělila i s kamarádkou.
Slunečnice nakonec za oknem vyrostly jen do 50 cm,ale jsou nádherné a září daleko do okolí.Truhlík na focení jsem si musela nastavit tak,abych mohla fotit.Bydlíme ve 3 patře takže z venku fotit nelze.Prozatím je na každé rostlince jen jeden květ,ale v úžlabí listů rostou další poupata.





5 komentářů:

  1. Jé, ty se máš že ti do třetího patra nevylezou slimejši:-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Slimáci tedy ne,ale něco mi do listu také vyžírá díry,asi nějaký létavy hmyz.

      Vymazat
  2. Ty slunečnice jsou opravdu kráásné! Vidíš, to by mne nenapadlo. Taky bydlím ve 3. patře, ale jsme "jen" zděný a jsme až nahoře, ale bála bych se, že mi spadnou, nebo že se zlomí.

    OdpovědětVymazat
  3. Ježurko máme před oknem na parapetu zahrádku,není šanše aby z ní truhlík vypadl :-) !

    OdpovědětVymazat
  4. Slunečnice jsem v truhlíku ještě neviděla, Věrko, ale vypadají nádherně! To sis vybrala dobře.

    OdpovědětVymazat