neděle 19. května 2013

Havířov-areál pod Permonen

Dneska Vás pozvu na procházku tam,kde jsem před léty moc ráda chodila  s mými dětmi,když byly maličké.Je to areál pod obchodním centrem Permon.Jsou to velké travnaté plochy protkané spoustou cestiček a množstvím zeleně.Tady je jeden s mnoha přístupu do areálu.






Pískoviště jsou ještě z dob co jsem tam chodila.Písek je samozřejmě obměňovaný.





Prolézačky jsou už ale nové.






Je tam i zahradní restaurace pro případ,kdy třeba tatínkové doprovázející děti dostanou žízeň.





A ještě trošku zeleně,které je v areálu doopravdy hodně.







Teď se těším až tady budu jednou chodit s vnoučaty.

7 komentářů:

  1. Krásný areál. Utíká to rychle, děti nějak rychle stárnou.

    OdpovědětVymazat
  2. Hřiště tam máte pěkné.... a zeleně taky dost:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  3. Fukčarinka - je to tak spousty krásné zeleně. Nejednou jsem šla procházkou těmi místy - směr lesy u Merkuru.

    OdpovědětVymazat
  4. Ách, já se tady tak ráda procházím a vychutnávám si virtuální návštěvy neznámých míst. Tenhle článek je moc příjemná nostalgie. Člověk si uvědomí, jak všechno rychle letí a že musí trošku zvolnit a užívat si každou chvíli.
    Děkuju za krásné toulání ;-).

    OdpovědětVymazat
  5. Hodně zeleně mezi paneláky. Pěkné prostředí pro procházky a hry s dětmi. Alena

    OdpovědětVymazat
  6. Předpokládám, že jsi fotila kompaktem, Věruško.
    Areál pro děti je moc pěkný, líbí se mi kruhová pískoviště i ta spousta zeleně. Fotky jsou vydařené.
    Jak se vůbec máš a jak jsi přežila záplavy? Doufám, že jsi v pořádku!
    Posílám pozdrav! :-) Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani záplavy se nám naštěstí vyhnuly.Fotím Olympusem a jsem úúúplný začátečník.Teď se naše město chystá na Havířov v květech tak konečně vložím fotky.

      Vymazat