středa 18. července 2012

Třeboň

V Třeboni jsem byla v lázních Aurora.Byla jsem tam již 2x,mám špatnou páteř, a vždy to byly příjemně strávené  týdny.

Nejdřív si v lázních všímám recepce.Jaká recepce takové lázně.A ta v Třeboni je opravdu luxusní.



V tomto pokoji jsem byla ubytována a užívala jsem si péče,která mi tam byla poskytována: masáže,vířivé koupele,bazén,cvičení...


Samozřejmě že jsem si také pořádně prohlídla město Třeboň.Když jsem poprvé vešla na náměstí měla jsem pocit jako bych se ocitla v pohádce Zdeňka Trošky.



Také jsem navštívila Schvancemberskou hrobku a zámek.



Jelikož lázně jsou u rybníka Svět,večerní procházky po jeho břehu byly velmi příjemné.


Teď přemýšlím kam pojedu příště...

Dodatek: Fotografie jsou tentokrát vypůjčeny od " strýčka  Googla" protože tehdy jsem neměla foťák ani na mobilu.

10 komentářů:

  1. Tak to jsou krásné vzpomínky. Město Třeboň je krásné, usuzuji s tvých fotek. Já tam ještě nebyla. Večerní procházky pomohou k lepšímu usnutí a masáže tak ty jsou báječné. My si obojího užijem již v brzké době. Zdravím a přeji pohodové dny. Fukčarinka

    OdpovědětVymazat
  2. Věrko, přeji Vám pěkný večer.
    Vaše fotografie jsou plné sluníčka a Třeboň je díky tomu ještě hezčí. Lázně Aurora, vypadají uvnitř opravdu krásně. Pokuď je jich péče taková jak ji popisujete, musely být dny prožité v Třeboni příjemným odpočinkem i prožitkem. Věrko, přeji Vám, aby Vám tvoření blogu přineslo spoustu radosti, krásných chvil a virtuálních přátel. Marie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji.Prozatím jsem z blogem v samém začátku a při psaní se mi klepou ruce :-)

      Vymazat
  3. Jú, to je nádhera. Viděla jsem třeboňské fotky u Marušky, ale ta měla smůlu na zatažené nebe bez sluníčka, tvoje snímky jsou proto ještě hezčí. Na náměstí vyniknou pěkné fasády domů, hrobka vypadá jak malý zámeček a abych nezapomněla, musím pochválit i hotel a útulný pokojíček. To musel být náramně pohodový pobyt. ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano,byla to moje nejkrásnější dovolená. 3 týdny žádné uklizení,vaření,praní...naopak ostatní se starali o to, aby mi nic nechybělo :-) !

      Vymazat
  4. Nikdy jsem v lázních nebyla, ale v Třeboni a okolo Třeboně ano. Několikrát. Ovšem nikdy jsem tam neviděla pást se koně. :D
    Nejhezčí vzpomínky mám na projížďku parníčkem po rybníku Svět a na návštěvu Schwarzenberské hrobky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak koně jsem taky neviděla :-) ikdyž jsem tam byla 2x :-)

      Vymazat
  5. Troufám si tvrdit, že okolo Třeboně se koně pasou, poslední dobou jsou totiž vidět všude. ;-)
    Oplácím návštěvu, Věrko, a obdivuji tvoje fotky, jsou moc pěkné. Třeboň je krásné město, pobyt v lázních sis musela užít skvěle. Aurora vypadá luxusně. Sama jsem v lázních nikdy nebyla, takže si nedovedu představit, co to obnáší.
    Zdravím tě a děkuji za návštěvu na fotoblogu. :-) Hanka
    P.S. Doufám, že nevadí tykání!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak na ty koně mrknu příště a tykáni samozřejmě nevadí :-)

      Vymazat