neděle 15. července 2012

Když večer prší

Déšť...sluníčko...duha...vše najednou!






4 komentáře:

  1. Dobrý den, těším se z Vašeho sympatického blogu i tváře a přeji Vám, ať Vás blogování baví, tak jako mne. Já to spustila 10. června a myslím, že mám úžasného nového koníčka. :)
    Zdá se mi, že asi bydlíme kdesi poblíž sebe. :) Stejnou duhu jsem v neděli po tom dešti fotografovala taky, ale na blog jsem ji nakonec nedala, ty fotky jsem nevyhodnotila jako bloguhodné. :) Těším se na Vaše další články. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) Řekla bych že ty moje fotky jsou nic moc.Byl večer a ta obloha byla parádní,tak jsem to tady dala.Ale mobil lepší nezvládne a na foťák si budu muset ještě nějakou chvíli počkat :-).Taky jsem koukla na váš blog.Príma!

      Vymazat
    2. Náhodou,na to že je to mobilem, se mi to zdá dobré. :)
      Kdyžtak někdy nechte nějaký komentář, budu ráda... :)

      Vymazat
  2. Dobrý večer, přeji pohodové blogování. Zodpovím dotaz zanechaný u mne na blogu - Botanická zahrada v Karviné je na Bohumínské ulici ve Starém Městě - Olšinách. Kousek za průmyslovou zónou Shimano. Jinak v ve vyhledávači stačí zadat botanická zahrada Karviná. Je tam i mapa. Mé začátky blogování byli bez foťáku, ani na mobilu jsem jej tenkrát neměla. Zato jsem používala často smajlíky, blogování mě vždy sklidní, nabídlo mě spoustu virtuálních přátel. Dokonce jsem se s některýma setkala osobně, ale o tom jsem psala na svém blogu.
    Fotky z mobilu jsou pěkné, láká mě často fotit mraky a obláčky na obloze. Západy slunce jsou úžasné a pokaždé jiné. Zdravím a děkuji za návštěvu u mne. Fukčarinka

    OdpovědětVymazat