neděle 19. dubna 2015

Pláčete při krájení cibule?

Těch rad jak nebrečet je hodně a žádná na mne doposud neučinkovala. Cibule a slzičky měly vždy převahu.
Mám manžela,který rád vaří,nakupuje,kouká v televizi na pořady o vaření-hlavně teď co je už v důchodu. A jednou za mnou přišel,koukal  na polskou tv a že tam kuchař říkal jak neslzet u krájení cibule. Prý cibuli krájet s otevřenou pusou ! No já se zasmála,v duchu si pomyslela něco o kuchaři chytrolínovi. Ale uvízlo mi to v paměti a při příštím krájeni cibule jsem si na to vzpomněla. Oloupala jsem cibuli,vzala nůž,otevřela pořádně pusu a začala jsem cibuli krájet. Neukápla ani slzička! Krájím vždy jen jednu nebo dvě cibule,větší množství jsem ještě nekrájela. Takže Vám dávám tuhle radu k posouzení.Učinkuje i u Vás?


6 komentářů:

  1. Za pokus nic nedám ;) Zatím obrečím každou cibuli, tím spíš, že mám na to asi trochu alergii a citlivé oči.

    OdpovědětVymazat
  2. U mě to nefunguje, mám vyzkoušeno:-))) A taky prý pomáhá zakousnout se do krajíce chleba, no u mě taky bez účinku:-)))
    Takže já krájím cibuli v plaveckých brýlích! Sice všichni okolo slzí smíchy, ale já ne.-))))

    OdpovědětVymazat
  3. Věruš, tak tuto radu jsem ještě neslyšela. Někdy zkusím jestli mi to pomůže.
    Myslím, že nejúčinnější bude rada Ajky.

    OdpovědětVymazat
  4. Paráda, to určitě vyzkouším, za to nic nedám, dík.

    OdpovědětVymazat
  5. Taky Věrko vyzkouším. Škoda, že jsem tento " fígl" neznala dříve. Poradila bych jej použít při krájení cibule na plesový guláš!

    OdpovědětVymazat