pátek 30. ledna 2015

Moje záliba-cvičení


O tom,že máme v našem městě Centrum volnočasových aktivit se spoustou zájmových kroužků pro seniorky jsem už psala.To že tam chodím cvičit jsem psala taky.Jen tenkrát jsem nevěděla jak dlouho tam docházet vydržím.A ono už je to 2 roky co tam na cvičení docházím.Cvičení,které je zaměřené na správné držení těla, rozhýbání všech kloubů,se stalo mou velkou zálibou.Dneska Vás tam vezmu sebou!

Tohle je naše tělocvična.Není moc velká,tak ideální pro 12 cvičenek.Někdy se nás tam sejde i 20,to pak na cvičení moc místa není,ale my jsme holky šikovné a vždy se nějak urovnáme ať má každá na cvičení své místečko.Vzadu ta růžová karimatka je moje.Jsem tam mezi prvníma jak se do cvičení těším.Ale kdepááák-to mi jen takhle brzy jede autobus,tím dalším bych už přišla pozdě.





Přes tahle velká okna se na nás směje sluníčko a povzbuzuje nás ke cvičení.




A tady se už scházíme,tělocvična se zaplňuje.Takže si připravte karimatky,overbaly,gumičky ( to vše budete potřebovat ) , nezbytnou láhev s vodou na pití,lektorka zapíná hudbu a cvičení začíná !




15 komentářů:

  1. Tak na podobne cviceni jen tedy v solne jeskyni chodim take a cvicenky jsou tam podobne a je to moc fajn. Uz to bude pet let.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti cvičení v solné jeskyni?! Tak o tom jsem ještě neslyšela.Solné jeskyně u nás máme,ale necvičí se tam.

      Vymazat
  2. Prima tělocvičnu máte:-) U nás taky, ale musela bych chodit dvakrát denně, aby to bylo co platné.-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ajko pro dobrý pocit a pobyt v príma kolektivu stačí 1x týdně. Ale kvůli hubnutí by mi nestačilo ani 2x denně.Kila se mě drží jak přibitá :)

      Vymazat
  3. Skvělá tělocvična--musí to být fajn :o)
    Martina

    OdpovědětVymazat
  4. Fukčarinka - Věrko tam to znám, taky jsou tam prima přednášky. Poznávám i některé kolegyně, dokonce také jednu z práce. Nechodíš ty náhodou ve středu? Nejely jsme stejným autobusem a ty jsi vystoupila u plicního. Já si všimla, že jsi to mohla být ty až jsi vystupovala.

    OdpovědětVymazat
  5. Moc se mi líbí ta okna - je fajn mít výhled a spoustu denního světla :o). Já taky chodím cvičit, ale u nás máme spíš šero a umělé osvětlení, tohle by se mi líbilo víc :o)

    OdpovědětVymazat
  6. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  7. Cvičit je fajn, člověk si dobije baterky a i když se ho třeba nějaká kila navíc drží, nevadí. Důležité je, že si udržuje ohebnost a pružnost, není nemotorný. Žádný pohyb při motyce ani při žehlení to nemůže nahradit. Možná ještě tančit se smetákem v náručí, když není po ruce partner (ka) ;))

    OdpovědětVymazat
  8. Věrko, máš mojí pochvalu. Pohyb je nejlepší relaxace jakou si můžeme dopřát. Setkání s děvčaty je také pro pohlazení dušičky. A tak ti přeji, abys vydržela další roky a určitě se ti to vrátí v podobě zdravíčka a veselé mysli. Pěkný nový měsíc.

    OdpovědětVymazat
  9. Pěkná tělocvična. Je dobré chodit cvičit, doma se to nenahradí. Navíc společnost druhých dělá hodně. Líbí se mi to, ale sama zatím nechodím. Ale chodívali jsme s mužem oba, později jsem cvičila na spartakiádu dokonce se synem 5-letým, tím nejmladším a bylo to moc fajn. Nahrazovalo mi to nakonec vedení Dívčího klubu, kde jsem děvčata učila ladné chůzi, tanci a správnému držení těla kromě jiného.

    OdpovědětVymazat
  10. No vida! To koukám, že se na cvičení těšíš, většinou to bývá naopak ne? U mne by to bylo určitě, ale já už toho moc nemohu. Kdybych začala dřív, tak určitě.

    OdpovědětVymazat
  11. Cvičeni - tak to je super. Držím palce,aby vám to vydrželo co nejdéle:-)))Eva

    OdpovědětVymazat
  12. Cokoliv pro sebe dělá člověk, je to obrovský bonus!!!!!

    OdpovědětVymazat
  13. Musím se přiznat, že jsem žádnou tělocvičnu od chvíle, kdy jsem opustila školu, nenavštívila.
    Jsi dobrá, že si chodíš rozhýbat tělo a jistě jste i dobrá parta. ;-)

    OdpovědětVymazat