pondělí 5. srpna 2013

Noční bouřka nepřála muškátům

Dneska v noci se u nás přehnala bouřka.U nás nic moc,jen trochu deště,pár blesků.Pročistil se vzduch a krásně se spalo.
Jenže k večeru mi volala dcera,že v noci jí vítr shodil  truhlíky s muškáty a že jsou všechny polámané.Co prý teď s nimi má udělat.No co už? Poradila jsem jí ať polámané muškáty ostříhá a dá do vázy-stejně by uschly,a co zbude ať nechá v truhlíku.Muškáty pustí nové výhonky,ale jestli vykvetou...
Takhle vypadaly ještě včera:


9 komentářů:

  1. taky se mi muškáty olámaly :( Snad se ještě trochu zmotoří!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ráda Tě vidím...už jsi nebyla dlouho na Omlazení,tak jsem si říkala co s Tebou je.Díky za komentář :-)

      Vymazat
  2. Opravdu půvabný domeček, moc se mi líbí :). Muškáty snad dorostou a vykvetou.

    OdpovědětVymazat
  3. Mně vždy uschly, takže máte můj obdiv, že je pěstujete tedy dcera.

    To je mi líto. U nás to bohužel zničilo dva stromy, ale naštěstí se nikomu nic nestalo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květiny v truhlících za oknem pěstuje dcera i já-každá ve svém :-)

      Vymazat
  4. pěkně kvetoucí okénka:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Truhlíky s muškáty na oknech jsou krásné, Věrko, škoda jich, ale snad se vzpamatují. Bouřky nadělaly spoustu škody, byly dost silné, k tomu lijáky a vítr ... není divu, po těch děsných vedrech. Teď už je mnohem líp, když se ochladilo.

    OdpovědětVymazat