úterý 22. ledna 2013

Česnekačky


Ráda bloumám po Vaších blozích a na jednou úžasném blogu od Jany jsem našla recept,který jsem musela okamžitě vyzkoušet  http://vonadomova.blogspot.sk/search?q=cesna%C4%8Dky+po+mojom  Jsou to česnekačky.Recept si přečtete u Jany,dělá jej z těsta na pizzu.Já udělala těsto jen z 300gr mouky,měla jsem obavy jak nám to bude chutnat.Já sice česnek moc nemusím,ale manžel se může po česneku utlouct.


Kynuté těsto se rozválí na plát,potře česnekovou náplni a svine do rolády.Ta se nakrájí na kolečka,dá na plech a upeče se.

Vůně se z pečiva linula přenáramná a příště určitě peču z více mouky.Jen bych to možná vylepšila tím,že roládky na plechu posypu před pečením hrubou solí.
Jani díky za recept,bude patřit mezi mé stálice :-)

5 komentářů:

  1. Naši kluci se taky můžou po česneku utlouct, tak bych mohla zkusit:-))

    OdpovědětVymazat
  2. To je ono,parádní šnečky také jsem je našla a chtěla upéct, ale udělám je na sobotu to se u nás něco málo slaví!Tak dík za připomenutí.Daja

    OdpovědětVymazat
  3. Ty bych si dala, vypadají lákavě a česnek mi nevadí. Jen bych je upekla víc, aby byly tmaší.

    OdpovědětVymazat
  4. Fukčarinka - hm tak to tedy vypadá náramě, vyzkouším, my česnek můžeme oba.

    OdpovědětVymazat