neděle 10. srpna 2014

A zase dalamánky...

Dneska jsem zase pekla dalamánky.Už jsem o nich psala tady.Jenže vždy před pečením dalamánky naříznu a dám do trouby .V troubě dalamánky nakynou a ten řez se mi stratil.Dneska se mi to konečně povedlo,naříznutí zůstalo na dalamánkách i po vytažení z trouby.Nůž jsem místo do mouky namočila do teplé vody.Maličkost,ale mám radost!  


11 komentářů:

  1. Děláš mi chutě Věruš, dalamánky já ráda. Jsem si tuhle koupila a vůbec to nebylo ono .... dřív vyráběli lepší:-))

    OdpovědětVymazat
  2. Mňááám, určitě vyzkouším :) Děkuji za tip.... :)!
    Dobrou chuť...
    Kat....

    OdpovědětVymazat
  3. Mňam, cítím tu vůni až sem. Šup a už mám recept opsaný. Díky.

    OdpovědětVymazat
  4. Fukčarinka - Věrko dalamánky lákají k zakousnutí.

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadají nádherně, úplně jsem na ně dostala chuť! Hezký víkend, Jana

    OdpovědětVymazat
  6. Hned bych ochutnala.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Ahojky, potěšila jsi mne, že máš starost, napsala jsem jen takovou malou poznámku do komentářů a ty buď ráda, že nejsi ba blog.cz. Od pátku mají poruchu, až na upozornění to dali až včera a ještě k tomu na FB, kdybych tam nenapsala jedné redaktorce, tak nevíme nic. Bude prý to oprava delšího rozsahu, ale nejsou postiženi všichni. V podstatě se nemohu přihlásit, abych dala článek. Tak já zatím ještě žiju, díky za starost.

    OdpovědětVymazat
  8. Uteklo hodně vody a já jsem dalamanky stále nezkusila....
    Snad se nebudete zlobit, že jsem Vás nominovala do TAGu. Podívejte se, prosím, na http://salek-snu.blogspot.cz/2014/09/liebster-award-tag.html , tam je více info. Těším se, že se připojíte.
    Krásný den...Kat....

    OdpovědětVymazat
  9. Vypadají skvěle, musím je vyzkoušet! Díky za tip :)

    OdpovědětVymazat