neděle 29. června 2014

Havířov v květech 2014

Ráda bych Vám ukázala pár fotek ze slavnosti Havířov v květech,která se u nás konala minulý víkend. Loni jsem tady dávala fotky z průvodu,tentokrát Vás pozvu do parku, kde byla soutěž flóristů s celé republiky na téma Na selském dvoře.Všechny sochy jsou ze živých květin.A byla to velké paráda ! Jen škoda,že živé květy tak brzy vadnou.






 



19 komentářů:

  1. Člověk jen zírá, co se dá všechno udělat z kvítků.. ten kohout vypadá perfektně, ale u mě vítězí prasátka :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné sochy Věruš .... až neuvěřitelné, co všechno z květin lze udělat:-)

    OdpovědětVymazat
  3. jeej to prasiatko je krasne!


    Pozyvam na letnu Sally Hansen a Oriflame giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/06/letne-rozdavanie.html

    OdpovědětVymazat
  4. To je moc hezké, děkuji za zprostředkování květinových slavností. Zvířátka jsou roztomilá. Srdce nejednoho vegetariána by konečně zaplésalo...i mad čuníkem. :D

    OdpovědětVymazat
  5. To je taková nádhera! Na živo jsem to ještě nikdy neviděla a jsem ráda, že můžu kouknout aspoň na fotky. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Fukčarinka - Věrko nádhera, vše jsem viděla pouze z okna auta. Tak jako vždy na Havířov v květech jsem mimo. Letos sice jsem měla být doma, ale na poslední chvilku jsem jela do Jeseníků. Foto je nádhera, pamatuješ jak bývaly vždy nádherné průvody, Ta nádhera těch alegorických vozů, Dostala se mě do rukou brožurka, ktrerá zachycuje dění všech tuším 13 ročníků Havířova v květech, ale ty obnovené již nejsou to, co bývalo. No jo, nejsou prašule, nejsou sponzoři. Průmysl i těžba vázne, není ani omylem tak jak bylo ....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je pravda.Alegorické vozy s prvních ročníků se srovnat s těmi dnešními nedají.To tenkrát nám průvod chodil pod okny tak jsme mohli koukat z bytu a chodila k nám celá rodina :)

      Vymazat
  7. To musela být nádhera! A těch květů, co se muselo spotřebovat, ale určitě to stálo zato. Díky za zprostředkování.

    OdpovědětVymazat
  8. Tak, a teď se to ztratilo. Psala jsem, že je to opravdu nádhera a jsem moc ráda, že jsi nám to takto zprostředkovala. Těch květů muselo padnout hodně, ale zato to byla nádherná podívaná!

    OdpovědětVymazat
  9. Krása a prasátko mě nejvíc pobavilo.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. Moc pěkné fotky, to prasátko je vtipné :D

    OdpovědětVymazat