středa 16. dubna 2014

Nedočkavý kaktus

Mám doma 3 kaktusy a vždy spořádaně čekají až je v květnu dám ven na sluníčko na parapet jižního okna.Venku se jím líbí a každým rokem kvetou.Jenže jeden kaktus byl letos strašně nedočkavý a takhle mi vykvetl už v bytě.


16 komentářů:

  1. Fukčarinka - Zrovna jsem byla na blogu u Ivany a Zdeňka, měli tam plné táce kvetoucích kaktusů. Koukám a říkám si tolik kvete najednou? No chyba lávky, bylo to věrohodné cukrovíčko - muffiny. Věrko určitě ti kaktus udělala radost. Doma bude muset s ostatními kaktusy nějaký čas vydržet. Včera se tu u nás všichni čerti ženili.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško pokud ten Tvůj vzpomínaný blog najdu,určitě kouknu.Pečené kvetoucí kaktusy to musí být paráda :) !

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Ajko doufám,že pokvete ještě jednou venku za oknem.

      Vymazat
  3. No vidíš, a krásně vykvetl, asi se opravdu nemohl dočkat, snad ho přemístěním nezničíš. Tedy myslím ten květ.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Libuško přemístěním květ nezničím protože kvete jen 2 dny! Ale kvete víckrát za rok :)

      Vymazat
  4. To je krása, hned bych měla hezčí den :o). Tak ať to odněj ostatní brzy okoukají a dělají Ti taky radost! :o)

    OdpovědětVymazat
  5. To je paráda,mě kaktus ještě nevykvetl žádný, těším se na léto ....Dája

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj ten kaktus je krásně nafocený já jsem také jen amatérka máš moc hezký blog Zdravi EVA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Evi.V téhle chvíli se už kaktus sluní venku za oknem a já vyhlížím další květ :)

      Vymazat
  7. Mám kaktus už dobrých osm let a ještě mi ani jednou nevykvetl, pořád si říkám, co asi dělám špatně :-( Tvůj je moc krásný :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat